sobota, 3 października 2020

 Dziecięcy...

albumik.


To nim zajmowałam się w wakacje.
To on był pierwszy.
To w nim nie potrafiłam jeszcze zastosować 
wszystkich mechanizmów typu "wodospad" :)))
Nie miałam tylu albumikowch przydasiów, 
takich jak wskazówki, ćwieki.
 Ale ten album tak bardzo mi się spodobał,
że gdyby nie konkretna mała osóbka, dla której powstał,
chyba zostałby u mnie:)))

Uwaga!
Zasypię Was teraz zdjęciami































Tworząc karty tego albumiku dla maluszka
wzorowałam się na albumie jagodowym, który otrzymałam
od mistrzyni - Małgosi X.
Albumem od Małgosi chwaliłam się w tym poście - klik!

Polubiłam pracę nad albumami.
Dają tyle możliwości, uczą cierpliwości,
bo praca nad dwoma zajęła mi ponad dwa tygodnie
 ( przy każdym😀)
Lawendowy pokazałam tu - klik!


Zapomniałam wówczas dodać zdjęcia torby,
którą przygotowałam do lawendowego albumu.


❤❤❤
Pragnę jeszcze podziękować
za jej tomik poezji - pełen pięknych wierszy,
wywołujących równie piękne myśli.
 

Basiu, dziękuję!

Ślę serdeczności!
Iza


49 komentarzy:

  1. Och ten album jest niesamowity :) brawo, brawo na stojąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłaniam się nisko przy tych brawach, dziękuję Aguś!

      Usuń
  2. Ale super album Izuniu zrobiłaś, wcale się nie dziwię, że chciałaś go zatrzymać dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, dziękuje bardzo. Żartowałam z tym zostawieniem;))) Ale świetnie się bawiłam przy jego tworzeniu.

      Usuń
  3. Izabelko, sama jesteś mistrzynią albumową, bo ten album, podobnie jak lawendowy, jest cudowny. O. gdybyś widziała mój pierwszy... Nie nadaje się do pokazywania:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo, bardzo dziękuję za takie słowa. Gdybyś porównała karty jagodowego i tego albumu, to zobaczyłabyś, że ich rozwiązania są identyczne. Otwierałam Twój na stronie i kopiowałam z linijką w ręku, bo nie chciałam popełnić żadnego błędu. Przy lawendowym próbowałam coś sama i jest kilka wpadek... zamaskowanych:P
      Buziaki

      Usuń
  4. Najwspanialsze rzeczy powstają z myślą o kimś. Absolutnie nie widać, żebyś była początkującą osobą, która dopiero uczy się robić albumy. Jest bezsprzecznie piękny i bardzo ładnie wykonany.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mądre słowa. Dla konkretnej osoby tworzę zawsze z większą przyjemnością, niż tak do szuflady.
      Dziękuję za komplement. Tworząc ten album miałam wspaniałe wzory - cudne albumy od Małgosi X i Ewy
      J. Serdeczności:)

      Usuń
  5. Cudowny!!! Powiększałam po kolei każdą fotkę by przyjrzeć się szczegółom:) Piękna kolorystyka!!! Jestem zachwycona!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, dziękuję:) Papiery z fajnymi bobaskami i właśnie cudnymi kolorami zrobiły swoje:) Buziaki

      Usuń
  6. Niezwykłe prace, podziwiam precyzję wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały album Izuniu, masz dar do ich robienia.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Izuniu przepiękny albumik i wcale nie potrzebował tych wszystkich przydasi albumowych :)). Ma tak cudowne grafiki, że one robią wszystko. Me serce skradła zwłaszcza chmurkowa wróżka z konewką :)). Izuniu pięknie go zrobiłaś!! I podziwiam za cierpliwość :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo Ci dziękuję. Tak, ten papier bardzo mi się podoba - chmurki, bobaski. Buziaki.

      Usuń
  9. Przepiękny albumik! Cudowne grafiki, ozdóbki. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż trudno uwierzyć, że to pierwszy Twój album Izabelko. Dopieściłaś go przepięknie, ma mnóstwo ciekawych rozwiązań i uroczych grafik. No cudeńko:)
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję. Wzorowałam się na albumie od Małgosi X, dlatego tak wyszedł. Jestem z niego bardzo dumna;) Tobie Ewuś również miłej.

      Usuń
  11. ależ cudowny album, no uroczy :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent dostanie ta mała Osóbka.
    Lawendowa miłość cudna. Cieszę się, że poezja dotarła, niech Ci służy Izabelko w chwilach dobrych i złych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję. Twoje słowa z tomiku często mi towarzyszą:) Uściski

      Usuń
  13. Pięknie prezentuje się ten album :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że z każdego zdjęcia przebija to, że albumy wykonane są z pasją i miłością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Praca nad nimi sprawiała mi dużą przyjemność.
      :)

      Usuń
  15. Izuś, jestem po prost zachwycona. Album przepiękny, ależ pracy tu włożyłaś. Jestem pod ogromnym wrażeniem <3
    Pozdrawiam serdecznie, Agness<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dziękuję:) O tak, trochę posiedziałam nad kartami albumu, ale bardzo mi się to podobało.
      Buziaki:)

      Usuń
  16. Jaki cudny. Tyle pracy i serca włożyłaś, by go wykonać. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu. Pozdrawiam😀❤️🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) To była bardzo przyjemna praca:)
      Serdeczności!

      Usuń
  17. Wow, cudna pamiątka pełna tajemiczych zakamarków 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny!! Wspaniała kolorystyka i cudny środek!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca, jak ja zazdroszczę umiejętności łączenia ze sobą tych wszystkich elementów, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Umiejętność łączenia? Poszłam na łatwiznę i korzystałam z papierów i dodatków papierowych z jednej serii:)
      Serdeczności

      Usuń
  20. Zachwycający!, wszystkie drobiazgi i detale dobrane kolorystycznie i tematycznie, prawdziwa mistrzyni! ilez to pracy musiałaś włożyć w jego zrobienie, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))) Pracy dużo, ale takiej przyjemnej:)
      Serdeczności

      Usuń
  21. Och , jaki fantastyczny!!! Po prostu cudowny album. Tyle wspaniałych szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń