poniedziałek, 1 sierpnia 2022

 Sierpień...

Dalej dekupażuję. 
Jeszcze mi się nie znudziło.
:)
Wyciągnęłam większą herbaciarkę i ozdobiłam motywem kwiatowo-storczykowym.
Lubię storczyki bardzo.



Specjalnie do zdjęcia skrzyneczki pozuje jeden z nich:)

Zrobiłam kilka zakładek z makami i lawendą.
 

Zajrzałam ostatnio do pudełka, w którym leżały
i okazało się, że dwie skleiły się ze sobą.
Byłam pewna, że już są suche,
bo leżały kilka dni na wierzchu.
Muszę je delikatnie podszlifować i polakierować drugi raz.
Mam nauczkę, aby przekładać lakierowane prace papierami,
gdy przechowuję je w pudełku.





Post bez markerowego obrazka?
🤨
:)
Święta Justyna z Padwy.




I dwie piękne grafiki, 
które mnie zainspirowały przy jej malowaniu.



Na koniec pozostawiłam wyniki mojego wakacyjnego rozdania.
Bardzo się cieszę,
 że tak dużo osób jest chętnych przygarnąć markerowy obrazek religijny
mojego autorstwa.
Jest mi bardzo, bardzo miło:)

Namaluję obrazek dla:
Agi-Craft

Proszę o kontakt mailowy:
izzakup@gmail.com
z wszelkimi wytycznymi co do malunku:)

Bardzo dziękuję za zabawę.

Ściskam!
Iza

Fotka sprzed tygodnia z wakacyjnego wyjazdu.
Trochę się wahałam czy wstawić,
ale fajnie zwizualizować sobie osobę siedzącą po drugiej stronie :D

48 komentarzy:

  1. Śliczne prace Izuniu. Mi ta technika coś nie podeszła, słabe były te moje prace, nie wiem czy jeszcze kiedyś spróbuję. Pięknie wyglądasz Izuniu. Pozdrawiam Cię serdecznie. Przesyłam też gratulacje dla zwyciężczyń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję za dobre słowo:) Ja również za pierwszym razem pomyślałam, że dekupaż nie dla mnie. Zrobiłam wtedy kilka szkatułek na szkolny kiermasz:) Dopiero po kilku latach patrząc na cuda innych "dekupażystów" tak mnie wciągnęło:) Również przesyłam Tobie serdeczności:)))

      Usuń
  2. Super ❤️
    Też lubię decoupage. To zdecydowanie wciąga ❤️ ja chyba najbardziej lubię robić słoiki decoupage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie! A ja nigdy słoiczka nie ozdobiłam - muszę to zmienić:) Serdeczności:)

      Usuń
  3. Izunia ogromnie Ci dziękuję, i bardzo bardzo się cieszę , że do mnie sie to szczęście uśmiechnęło :) Normalnie szok :) !!! Św. Justyna wyszła Ci genialnie, choć przyznam się, ze wcześniej o niej nie słyszałam. Jak pięknie błyszczy :) A ja jutro zasiadam do Matki Bożej różńcowej / dziękuję Ci jeszcze raz za pomoc/ , bo na sobotę robie kartke dla naszego księdza na pożegnanie :) i tez obecnie robię decu bo chcemy żeby miał pamiatke z naszej parafii i robię na szybko 10 bombek zawieszek z Maryją i Dzieciatkiem :) Co do decu, to ja każdą zawieszkę trzymam w osobnej koszulce, bo lakier ma to do siebie , ze nawet po długim czasie może się skleić, zwłaszcza gdy jest ciepło. Fotka bardzo udana, myslałam, że to jakiś gotowiec z internetu. twoja radośc jest zaraźliwa :) tak trzymaj !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, gdy zobaczyłam, że maszyna wylosowała Twój numer, aż się uśmiechnęłam i pomyślałam, że od obrazków moich się nie uwolnisz:))) Maryjki różańcowe już pomalowałam. Ciekawa jestem Twojej pracy:) O lakierze i jego psikusach nie wiedziałam. Położyłam zakładki jedna na drugą i dwie trochę zniszczyłam odklejając. Całe szczęście da się to naprawić. Dobrze, że medaliony od Ciebie owinęłam w serwetki po zdjęciu z choinki. Bardzo bym żałowała gdyby coś się z nimi stało.
      Te zawieszki z Maryją będą piękne. Na pewno wasz ksiądz będzie zadowolony i zawsze wieszając bombki będzie pamiętał:)
      Buziaki. Czekam na wytyczne:)))

      Usuń
  4. Miło Cię zobaczyć Izabelko:) Bardzo mi się podoba Twój markerowy obrazek, jest śliczny. Decu wspaniale Ci wychodzi, Twoje prace są bardzo efektowne. Gratuluję wylosowanym koleżankom! Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, bardzo dziękuję:) Decu lubię, a z bejca radzę sobie najlepiej:) Marzy mi się jeszcze dekupażowanie z farbami kredowymi, ale doszkolę się jeszcze filmikami zanim spróbuję.
      Buziaki:)

      Usuń
  5. Jak miło Cię zobaczyć, Izabelko. Św. Justyna zachwyca - kolejna niezwykła ikona w jedynym i niepowtarzalnym Twoim stylu.
    Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Lubię teraz przenosić wizerunki świętych na kartki. Zawsze oglądam ich wiele, czytam żywoty i wybieram te, które mi się najbardziej podobają - maluję. Czasem wszystko robię na raz, szybko, bo nie mogę się doczekać ostatecznego efektu. Święta Justyna z Padwy była taką szybciutką pracą malowana z rana:)
      Uściski

      Usuń
  6. Śliczne prace😍 Podzielam miłość do storczyków i proszę o rezerwację makowej zakładki/ jednej z tych 2 co na książce leżą/, może wymiankę zrobimy. A jak nie, to chętnie ją kupię. Pozdrawiam piękną szatynkę😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję. U mnie storczyki rządzą - mam ich około 20:)))
      Niestety - mam już tylko jedną z makowych i to uszkodzoną. Jeszcze nie próbowałam jej ratować. Jeżeli mi się uda, będzie Twoja:)))
      Uściski:)

      Usuń
  7. Izuniu zacznę od środka :) Św. Justyna z Padwy jest najpiękniejsza :))) I tylko moja, za co Tobie kochana z całego serducha jeszcze raz dziękuję!! :). Dekupażowe prace piękne, szczególnie podobają mi się zakładki. Dobrze, że udało się Tobie Izuniu je uratować. Kurka z tymi klejami to różnie bywa :(. I cudowna TY!!! Obłędne zdjęcie w pięknej, etno, folkowej scenerii - chacie.
    BUZIAKI kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, a mnie jest miło, że niespodzianka w postaci Twojej patronki się udała:) Już wiem, że lakierowane powierzchnie potrafią skleić się mocno. A jeszcze słoneczko zrobiło swoje, bo świeciło na pudełko, w którym zakładki leżakowały. Zdjęć swoich mam malutko, bo to ja zazwyczaj je robię:), ale byłam w takim fajnym miejscu - skansenie archeologicznym "Karpacka Troja" i bardzo mi się tam podobało:) No i świetną fotografkę miałam:)
      Buziaki






      Usuń
  8. Super, że się nam pokazałaś :).

    Św. Justynę widziałam już u Justynki. Piękny obraz :).

    Ja już dawno nie zrobiłam nic z decoupage... Twoje prace są śliczne i też lubię storczyki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za miłe słowa:) Pokazałam się... z pewną nieśmiałością:))) Storczyki to moja wielka miłość - piękne i niewymagające.
      Usciski

      Usuń
  9. Piękne prace, szczególnie herbaciarka. Chociaż i reszta prac jest taka cudna, że każdą by człowiek przygarnął :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jakie miłe zdjęcie!
    Ostatnia zakładka z lawendą - w ubiegłym tygodniu zrobiłam słój na ciasteczka z tym samym wzorem :).
    Wszystko śliczne i pięknie sfotografowane do tego - z klimatem.
    Obrazek jak zawsze rzuca na kolana, choć tutaj jednak zdjęcie jest najważniejsze ;)

    I gratuluję dziewczynom. Ależ muszą się cieszyć. Super ;)l.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agajko za tak miłe słowa:))) Ten wzór lawendy jest śliczny:)
      Uściski :)))

      Usuń
  11. Izuś, zakochana jestem w Twoich pracach, niezmiennie, już od dawna <3 Twoje zakładki mnie oczarowały i nic się nie zmienia w tym temacie. Cały czas z nich korzystam i zawsze niezmiennie mnie zachwycają i bardzo cieszą :)) A Ty ciągle wprowadzasz nowe techniki, nowe sposoby, nowe motywy, nowe prace. Wszystko przepiękne i dopracowane w najmniejszym szczególe<3
    Ściskam najserdeczniej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję za miłe słowa:) Cieszę sie bardzo, że te nowe też się Tobie podobają:)))
      Oj, o suszonych kwiatach na zakładkach prawie zapomniałam, tak mnie decu i markery wciągnęły.
      Kwiaty jednak między kartami książek leżą i coraz częściej tęsknie na nie spoglądam:)
      Pozdrawiam Cię Aguś! Pozdrów ode mnie naszą kochaną Włodawę - tak dawno nie rozkoszowałam się spokojem i pięknem jej uliczek...

      Usuń
  12. Nie wiem od czego zacząć - może od mojej patronki, jestem zachwycona twoim obrazem, piękna jest ta święta Justyna. Prace decoupage wspaniałe, nigdy żadnej nie robiłam, podziwiam więc tym bardziej. I super było ciebie zobaczyć! Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję za miły komentarz. Uściski:)

      Usuń
  13. Śliczna skrzyneczka i zakładki, a anioły to Ty wiesz Izuniu, że uwielbiam je :) Miło zobaczyć Twoje zdjęcie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, bardzo dziękuję. Wiem, wiem i cieszę się bardzo:) Buziaczki:)

      Usuń
  14. Wspaniale wyglądasz!! :) tak radośnie i wakacyjnie :) herbaciarka jest śliczna, wszystko pięknie zgrałaś ze sobą. Zakładki urocze, te motywy doskonale pasują na taki format. Z lakierowaniem też miałam takie przygody, teraz odstawiam lakierowane prace na całą noc albo dłużej, i jest ok ;) gratulacje dla wylosowanych osób! Na pewno stworzysz wspaniałe prace:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję:) Zakładki leżały i schły kilka dni, zanim schowałam je do pudełka. Myślę, że wina leży w tym, że nałożyłam na nie dwa różne lakiery.
      Uściski:)

      Usuń
  15. Miło Cię poznać :))). Kiedyś ciągnęło mnie do dekupażu, ale w końcu dałam sobie spokój, bo nie mam czasu na wszystkie techniki plastyczne, jakie ludzkość wymyśliła, chociaż chciałabym je poznać bliżej, nie ukrywam :). Zachwycają mnie niezmiennie Twoje obrazki markerowe, ciekawy jest ten "poczet świętych", podobnie jak aniołki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję:)
      Poczet świętych... sama jestem ciekawa, jak to się rozwinie. Pierwszy obrazek powstał dla mnie - dawno, a potem poleciało, bo kilka osób chciało mieć taki malunek swojego ulubionego świętego.
      Ja chwytałam się kilku technik, które mi się spodobały, ale na dłuższą metę nie zagościły - masa solna, sutasz, frywolitka, haft koralikowy. Frywolitki nie opanowałam wcale, ale sprzęt mam do tej pory:) Decu też kiedyś spróbowałam i wróciłam po kilku latach z innym nastawieniem:) Trzyma:)))

      Usuń
  16. Wspaniałe zakładki wykonałaś.Muszę i ja dokończyć swoje :-).Święte i anioły w Twoim wykonaniu są takie urocze. Miło Ciebie zobaczyć :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Św. Justyna z Padwy Twojego autorstwa bardzo mi się podoba, wspaniała praca. Patrzę jak zawsze z niegasnącym zachwytem i podziwem. A na herbaciarce i zakładkach zatrzymałaś odrobinę lata, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prace! Wspaniałe motywy!!! A Święta Justyna przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo miło cię zobaczyć a prace są przepiękne. Wszystkie bez wyjątku (nawet jak się skleily😁)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki Tobie zawsze mogę przeczytać coś nowego. Św Justyny nie znałam. Pięknie wyszła. Dziewczynom gratuluję wygnych. A Ciebie miło zobaczyć na zdjęciu chociaż. Co do decu to się nie wypowiem, bo się nie znam. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ileż tutaj wspanialosci !!! Nie wiadomo co najpierw chwalić?? 😊🤭 Skrzyneczki Decu,zakładki miód malina,ale obrazki zachwyciły mnie najbardziej.Jesteś bardzo utalentowana! Aż nie mogłam się na nie napatrzeć 😍🤩 Pozdrawiam miło 🌸🌷

    OdpowiedzUsuń
  22. na tak, decoupażowe prace potrafią się posklejać, też tak miałam niestety. Ja ostatnio prawie nic nie tworze, ale trochę mi tego brakuje więc jak przyjdą dłuższe wieczory biorę się za malowanie:) A Twoje prace prześliczne, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aj no uśmiech mam szeroki, super Cię zobaczyć. :) Toż uśmiech masz uroczy, będę miała to zdjęcie przed oczyma, jak będę pisała z Tobą. :) Prace są wspaniałe, każda, dosłownie każda. Ja miałam też nauczkę, zlepiły mi się zakładki do książek, tez myślałam, że suche. hehe No, uczymy się całe życie. :D  Naprawdę, uśmiech totalny, bo to cudne zobaczyć twarz osoby miłej dla Twego serca. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa:) I ja się uśmiecham:)

      Usuń
  24. Dobrze, że tu wróciłam w poszukiwaniu nowego posta, bo zobaczyłam, że strego komentarza nie ma. A ja tak kocham Twoje prace.Św. Justyna jest cudowna. Cieszę się, że mogę Cie zobaczyć na zdjęciu, przyznaję, że lubię mieć obraz Osoby przed oczyma, gdy z kimś jestem blisko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję. Nie wiem dlaczego komentarz się nie opublikował. Teraz zawsze zaglądam do zakładki z komentarzami, niektóre nieopublikowane tam znajduję i publikuję sama.
      Dziękuję za dobre słowo o moich pracach. to takie "nikifory", ale bliskie mojemu sercu.
      PS. Nikifor Krynicki skradł dużo mojego wakacyjnego czasu:)

      Usuń
  25. Święta Justynę z Padwy podziwiałam już u Justynki, jest piękna. Ja jednak zachwycam się dzisiaj Twoimi zakładkami. Miło mi Cię zobaczyć Izuniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń