sobota, 1 kwietnia 2023

 Kochani...

uprzedzam, to będzie dłuuugi post.
:)


Zacznę od najważniejszego...

Pragnę złożyć Wam i bliskim
najserdeczniejsze świąteczne życzenia.
💚
Niech chwile z bliskimi w tej wielkanocnej aurze
będą piękne,
 takie, które chciałoby się wspominać z uśmiechem,
życzliwością i miłością w sercu.
Niech Zmartwychwstały Jezus Chrystus uczestniczy w tych chwilach,
błogosławi Wam w każdym momencie życia...
aby każdy z Nas umiał dostrzec to błogosławieństwo,
poczuł Jego Moc oraz Miłosierdzie Najwyższego.
Niech zawsze otacza Was dobro, miłość
i życzliwość...
a w sercu zagości spokój i pogoda.

Wesołego Alleluja!



Zakładki wielkanocne, które umieszczam
w dzisiejszym poście wykonałam z gratisów zielonokotowych.
Cudne były te paseczki z gniazdkami i jajeczkami:)



Pokazuję też anioła z niesfornym lokiem.
:)))


Wstawiam uśmiech, bo lok powstał,
aby zamaskować skazę, którą zrobił cienkopis na czole anioła...
rozmazał się, gdy 
anioł był już ukończony.


Od kochanych blogowych dziewczyn
i nie tylko blogowych,
otrzymałam dużo prezentów,
którymi oczywiście się pochwalę.

Mam wymarzoną zakładkę od Agajki.
Zawsze podziwiałam jej plątane niteczki, 
kolorowe, niosące tyle energii.
Mam też dyndadełko:)



Agatko - dziękuję bardzo!
🧡

Agusia przysłała mi cudne jajo wielkanocne
z życzeniami tak pięknymi, że czytałam je wielokrotnie.
Przysłała jeszcze coś, ale o tym napiszę dopiero latem:)

Obok - folkowy aniołek Justynki,
który otrzymałam jakiś czas temu.

Aguś dziękuję za pomoc
i wielkie serce.
🧡

Gosia zrobiła dla mnie dwie kartki.
Są bardzo piękne. Jedna stoi w mojej pracowni
i przypomina mi o czymś bardzo ważnym...




Małgosiu, bardzo dziękuję!
🧡

Pani Ula zrobiła mi również ogromną niespodziankę
i obdarowała niezwykłymi rzeczami.
Cudowne dziergadła i dekupażyki od Pani Uli
mam od wielu lat i bardzo cenię.
Teraz przybyły kolejne cudeńka,
tak misternie wydziergane, że zachwyca się nimi każdy,
kto spojrzy.
Pokażę na zdjęciach klejnociki od Pani Uli.















Pani Urszulo - bardzo dziękuję!
🧡


Dobrej niedzieli dla Was i...
do napisania w wakacje!

Iza


PS. Nie zapomnijcie do tego czasu o mnie



32 komentarze:

  1. Izunia, wyprowadzasz się na 3 miesiące? już tęsknie !!! piękne podarki dostałas, ten biały króliczek jest rozkoszny, nie moge sie napatrzeć :) Anioł z loczkiem- no tego jeszcze nie było, więc mamy kolejną "Izabelkę" w Twojej galerii :) Izunia Jeszcze raz błogosławionych Świat i wszelkiego dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję! Bardzo się cieszę na te świąteczne chwile i czekam na nie z niecierpliwością. Tak, postanowiłam wziąć trzymiesięczny urlop, tylko nie wiem, czy wytrzymam :))) Chociaż, tyle będzie się działo, że... Narzuciłam sobie sporo pracy i chcę zrealizować to, co zaplanowałam. Trzymaj kciuki:) Buziaki

      Usuń
    2. Trzymam kciuki, a jak tylko za nami zatęsknisz, to wracaj, chociaż na chwilkę ;)

      Usuń
    3. Aguś, dziękuje. Na ciebie zawsze mogę liczyć:) Lubię nasz blogowy świat. Lubię swój blog. Zaglądać na blogi to ja nie przestanę :))) Tylko pisanie zawieszam, bo zapewne z tworzeniem będzie krucho:)

      Usuń
  2. Ojej, znikasz aż do wakacji!? No cóż, poczekamy cierpliwie, ja na pewno czasem zajrzę tutaj pooglądać Twoje przecudne zakładeczki i obrazki :). Wszystkiego dobrego, Izuniu, pogodnych Świąt w gronie najbliższych, błogosławieństwa Bożego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję bardzo za życzenia. To miłe, co piszesz. Ściskam Cię mocno:)

      Usuń
  3. Piękne prace Izuniu i wspaniale zostałaś obdarowana. Poczekamy cierpliwie aż wrócisz. Znikasz z blogosfery, więc dzieje się coś ważnego. Życzę by wszystko ułożyło się po Twojej myśli. Wszelkiego dobra, zdrowych i radosnych świąt wielkanocnych oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję bardzo:) Znikam tylko na chwilę i masz rację, dzieje się:))) Dla ciebie też kochana dużo zdrówka i cudownych świąt! Uściski:)

      Usuń
  4. To dużo dobra dla Ciebie. Sił i radości.
    Ten wpis jest jak wizyta w sklepie z najpiękniejszym rękodziełem. Twoje zakładki, anioł cudowne. Podobnie jak pozostałe prace.

    Błogoslawionych Świąt Paschalnych.

    I wróć 💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję bardzo:) Twoje słowa są dla mnie jak balsam. Wrócę na pewno:) Serdeczne uściski:)

      Usuń
  5. Piękne kolejne rzeczy powstały u Ciebie. Zakładki jaj zawsze oryginalne i delikatne. Nie będzie Ciebie długo ale poczekam :-).Pozdrowienia i najlepsze życzenia świąteczne :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, bardzo dziękuję:) Suszone roślinki zawsze pięknie się prezentują. To łatwy produkt do obróbki:))) A na cudnych papierach wyglądają niesamowicie. Uwielbiam prace z nimi.
      Tobie życzę również wspaniałych świąt. Uściski:)

      Usuń
  6. Same wspaniałości u Ciebie:) Aż się nie mogę napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ te zakładki piękne. A prezenty aż miło popatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zakładki i przecudne Anioły nie pozwolą o Tobie zapomnieć :) Poczekam cierpliwie ...
    Wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam, Radosnych Świąt życzę ......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, bardzo dziękuję za miłe słowa:) Tobie również radosnego Alleluja życzę!

      Usuń
  9. Ale cudowności - obrodziło Ci :)
    Zdrowych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Izabelko, niech Ci Pan Jezus Zmartwychwstały błogosławi.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych Świąt i mokrego Dyngusa!
    Moc pięknych rzeczy dostałaś!
    A Twoja zakładka z suszonych kwiatów u mnie ciągle jest w czytaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko:) Cieszę się, że jednak te delikatne suszki nie są jednak takie kruche:)))

      Usuń
  12. Cudowne podarunki Izuniu. Cieszę się z nich razem z Tobą. Dziękuję za życzenia. Ja Tobie też życzę dużo dobrego na te święta (konkretniejsze życzenia wraz z kartką nieśmiało pozwoliłam sobie wysłać e-mailem). Trzymaj się i wracaj za te 3 miesiące. Ja już czekam.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Karolinko za życzenia cudne i przepiękna kartkę. Uściski:)

      Usuń
  13. Dziękujemy za przemyślane i szczegółowe posty

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny post... tyle się w nim dzieje :) Loczek aniołka dodaje mu uroku, gdybyś nie napisała, że to "wypadek", nie wpadłabym na to, że coś miało być inaczej ;) zakładeczki jak zwykle zachwycają swoim własnym urokiem... no i piękne prezenty! :) Będzie brakowało mi Twoich postów przez te 3 miesiące ;) mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystko, co sobie zaplanujesz!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko za tyle ciepłych słów.
      :)

      Usuń
  15. Piękne ilustracje i sprytny zabieg z loczkiem - eh, ileż to razy chlapnęłam sobie albo rozmazałam coś na zakończenie malowania.. I jaka moc wspaniałych prezentów! Tyle pięknych talentów. A kurczaki po prostu mnie rozczuliły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Tak, podarunki otrzymałam wspaniałe:))) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń