sobota, 20 maja 2023

 W przerwie...

mojej przerwy
:)))
króciutki pościk z reklamą mojej nowej strony.


Założyłam taką galeryjkę 
z moimi pracami dostępnymi "od ręki",
zachęcona tym, 
że ostatnio dostałam kilka zamówień 
na markerowe religijne obrazki.
❤❤❤
Bardzo mnie cieszy fakt, że są na nie amatorzy!

Jednocześnie dziękuję, że Ci amatorzy cierpliwie czekają do wakacji,
aż będę miała więcej czasu na malowanie.

Prace dostępne na stronie można rezerwować.
Najchętniej wymieniłabym się na inne rękodzieło.
Piszcie:
izzakup@gmail.com

Teraz najgorętszy miesiąc przede mną...

Trzymajcie kciuki!
Iza



PS.
Portreciki markerowe na podstawie zdjęć również można u mnie zamówić
;P

Na koniec nowy anioł
cały w złotej paście...
dostępny od zaraz:)






41 komentarzy:

  1. Izunia, gratulacje kochana, brawa na stojąco, wspaniale , że masz swoją galeryjkę :) / klik nie działa, ale to pewnie zaraz poprawisz :)/ Anioł jest magiczny, jak pięknie złocony i taki TWÓJ :) zachwycam się :) wesele -na pewno wszystko się uda :) Niech Młodzi pozostaną w tej miłości i wzajemnym szacunku do końca życia. Pozdrawiam Izunia, w modlitwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję za modlitwę i wsparcie.
      Oj, stres jest, trema jest, ale i szczęście ogromne:)
      Klik poprawiłam, bo zapomniałam podpiąć link:)))
      Buziaki kochana!

      Usuń
  2. Izabelko, trzymam kciuki za Twoją galeryjkę Pod aniołem. Jaki piękny autoportret, kochana.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, jaka piękna nazwa! Bardzo mi się podoba - Galeryjka pod Aniołem - chyba zmienię nazwę. Ściskam mocno!

      Usuń
  3. Małgosia trafiła w punkt, Galeryjka pod Aniołem - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, super, świetna wiadomość! Gratuluję i trzymam kciuki za powodzenie! Sama myślę o jakiejś swojej "galeryjce" z obrazkami, ale muszę najpierw inne sprawy sobie poukładać, żeby mieć na to czas. Fajnie, że wpadłaś w tej przerwie :))). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, koniecznie załóż taką. Cudownie tworzysz! Uściski:)

      Usuń
  5. Gratuluję :) Powodzenia życzę, trzymam kciuki .....Twoje Anioły są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł z tą galeryjką. Twoje prace są tego warte. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia ale będzie Cię jeszcze mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy docenia Twoje prace. Są piękne. Taka galeria to świetny pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Dużo sil i jak po wszystkim odsapniesz, wróć. ;).
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Cieszę się, że u Ciebie dzieje się i powstała galeryjka ! Anioł w złocie - prawdziwie cudny ! Za jakiś czas to i ja anioła chętnie u Ciebie zamówię. Buziaki :)) Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i niech się rozwija. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że dałaś ludziom możliwość zakupu tych cudownych prac, a przy tym choć trochę wydatków na materiały Ci się zwróci. Kocham Twoje Anioły i postaci Świętych, nikt tak nie maluje jak Ty, Twój styl jest niepowtarzalny i ujmujący.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, gratuluję Ci serdecznie. Piękne te wszystkie prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to cieszę się ogromnie że mnie odwiedziłaś i zaprosiłaś do siebie.. ale przez to Twoja kolejka się wydłuża, bo z ogromnym zachwytem ustawiam się i czekam na swoją kolej. Uwielbim rysunki, a już ten Twój styl to strasznie mi się podoba! Zapłace każdą cene za taką "izabelkę"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niech rośnie... kolejka:))) Majalenko, bardzo mnie cieszą twoje słowa. Uściski:)

      Usuń
  15. Piękny masz styl Izuniu. Życzę powodzenia we wszystkim, co robisz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace są wyjątkowe i mają to COŚ! Życzę wielu zadowolonych klientów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozwijaj się, twórz, posyłaj swoje obrazki w świat... :) jak cudownie widzieć jak otwierają się przed Tobą nowe możliwości :) uściski, moc pozytywnej energii :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej świetna wiadomość. Zaraz zajrzę do galeryjki i pewnie skorzystam.... powodzenia Izo życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Izuniu, gratuluję i również mocno trzymam kciuki! Jestem pewna, że chętnych na Twoje malowane cuda nie będzie brakowało i galeryjka rozrośnie się do rozmiarów galerii. Tego Tobie kochana z całego serca życzę! :)

    OdpowiedzUsuń