sobota, 22 lipca 2023

 Dzisiaj...

u mnie zakładkowe love.
:)


Lubię mieć,
lubię tworzyć
i lubię używać.


Bardzo lubię obdarowywać nimi znajomych.


Te stworzyłam, jako dodatek do drobnych prezentów.
Potrzebowałam ich duuużo:)


Są w podobnym stylu.
Na wszystkich błyszczy pasta złota i perłowo-zielona,
złote chlapanki
niezapominajki:)





Zdradzę, że to pierwsza porcja.
Drugą pokażę później.


Anioł też jest.


Wiele osób kojarzy taką artystkę
Danutę Muszyńską - Zamorską.
Malowała piękne portrety, szczególnie dzieci.
W latach 80-tych
  można było kupić pocztówki z jej pracami.
Do dzisiaj mam małą kolekcje tych widokówek, bo zbierałam je namiętnie.

I tak sobie postanowiłam namalować anioła w stylu tej artystki.
Tutaj zdjęcie oryginału - klik.


A na koniec kilka zdjęć cudnych roślinek z ogródka
i pstrykniętych na spacerach...
...
z żyjatkami:D








Serdecznie Was pozdrawiam.
Iza

63 komentarze:

  1. Ojej, ojej, jakie cudowne te zakładeczki! Przepiękne! Uwielbiam Twoje zielnikowe zakładki, powtarzam to za każdym razem :). Są urocze, bardzo delikatne, świetnie skomponowane tło i te drobne kwiatki. Niezapominajki świetnie się nadają do takich drobiazgów. Prześliczne!
    No i aniołek cudny, jak zawsze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa:)

      Usuń
  2. Urocze te zakładki. Niezapominajki to bardzo wdzięczne kwiaty. Uwielbiam podziwiać Twoje pracę Izuniu. A ta zakładka, którą otrzymałam od Ciebie nieustannie towarzyszy mi w kolejnych lekturach. Aniołek typowo "Twój" :). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, dziękuję:) Cieszę się, że zakładka dobrze Ci służy:) Serdeczności:)

      Usuń
  3. Pamiętam te pocztówki , miałam kilka Piękne kwiaty. Cudne te zakładki na pewno obdarowani są nimi zachwyceni. Udanego weekendu życzę.😊.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, bardzo dziękuję:) Tobie również udanego:)))

      Usuń
  4. Piękne te zakładki, a anioł wprost uroczy. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham, podziwiam, uwielbiam te zielniczkowe zakładki, Izabelko.
    W dzieciństwie miałam pokaźną kolekcję pocztówek Dani Muszyńskiej Zamorskiej.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Pamiętam, jak kiedyś w każdym kiosku szukałam nowych portrecików "dziewczynek" - tak nazywałam te widokówki:)))

      Usuń
  6. Piękny anioł Izunia, sama tez zbierałam te pocztówki i tą dziewczynke też mam chyba jeszcze gdzieś w piwnicy :) Śliczne zakładki i pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję:) Ja swoją kolekcję tych pocztówek odnalazłam po latach - myślałam, że gdzieś ją zagubiłam:)

      Usuń
  7. Ten pierwszy owa na kwiatku to kruszczyca złotawka. Kiedyś o niej pisałam na blogu bo też mnie odwiedziła . Zakładeczki wspaniałe takie delikatne nie wspomnę o obrazku bo one zawsze mnie zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alicja. Tak, kruszczyca. Znajduję ją czasami na moich różach - podgryza je strasznie. Zbieram i wynoszę daleko od roślin. Tę spotkałam w lesie na oście - zostawiłam ją w spokoju:) Te owady maja taki cudowny kolor. Pięknie się mienią w słońcu:)))

      Usuń
  8. Jestem zauroczona Twoimi zakładkami !!! Cudne są ! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę na Twoje prace z niegasnącym zachwytem są niesamowite, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze cudne prace!!! Śliczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  11. O jejku, jakie cudne zakładki i rzeczywiście sporo ich zrobiłaś. Nie znam autorki tej dziewczynki ale sprawdzę z ciekawości czy nie mam jakiejś jej pocztówki bo cóż kiedyś było innego do roboty jak nie zbieranie widokówek i karteczek:))) pozdrawiam gorąco
    Kwiatki urocze, wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo dziękuję:) Również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  12. Cześć Kicikicitata :) Bardzo mi miło, że zajrzałaś do mnie, pozostawienie miłego komentarza i oczywiście "tropu", dzięki któremu i ja mogłam trafić do Ciebie. :)Bardzo tutaj twórczo i radośnie. Piękne prace tworzysz, a ogród jak zaczarowany... Również zapisuję do ulubionych i pozdrawiam Cię najserdeczniej :) Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Polu za miłe słowa:) Serdecznie Cię witam:) Również pozdrawiam:)

      Usuń
  13. Urocze zakładki. Anioł jak oryginał , gratulacje. Pozdrawiam z wakacji 🍿🍿🍿🥤🥤

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zakładki:) Masz wielki talent:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze piękne prace Izuniu, te Twoje zakładki wciąż mnie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne zakladki, 😍 jaka zdolna jestes babeczka i jeszcze malujesz 😊 a portrety tej artystki to znam od dziecka, uwielbialam te portrety 🙈

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Portrety Dani Muszyńskiej Zamorskiej lubię bardzo i mam do nich ogromny sentyment. Tak dobrze mi się kojarzą:)

      Usuń
  17. Zakładki przecudne! Też chodzi mi ostatnio po głowie właśnie pomysł zakładek z suszonymi kwiatami. Dziękuję za inspirację :) Obrazek "dziewczynki z gołębiem" extra! A może sama byś wydała takie pocztówki z Twoimi izabelkami! Ja chętnie zamówie cały zestaw i puszcze je w świat poprzez POSTCROSSING. Jak chcesz to chętnie Ci pomogę jak to wszystko ogarnąć i wydrukować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Majalenko:) Musiałam poczytać w internecie o czym piszesz - to bardzo ciekawe.
      Wiesz, od jakiegoś czasu pracuję nad pewnym projektem, chociaż wcześniejszy zapał troszkę mi minął. Nie wiem, czy dociągnę do końca:DDD
      Pomyślę nad Twoim pomysłem. Dziękuję kochana za propozycję i ofiarowanie pomocy. Jest mi bardzo miło:)

      Usuń
  18. Twoje zakładki są niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju 🙂
    Ja posiadam trzy zakładki od Ciebie i bardzo je lubię bo są ładne i płaskie więc do książki w sam raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo dziękuję za miłe słowa i cieszę się, że zakładki Tobie się przydały:)
      Uściski:)

      Usuń
  19. Zakładki śliczne i kwiaty śliczne, ale anioł najpiękniejszy. Pocztówki z dziewczynkami też kiedyś zbierałam, ale nie przetrwały próby czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję:) Anioły zawsze w mojej głowie...
      Moje pocztówki z dziewczynkami przechowali Rodzice, a ja po latach na nie trafiłam:)))

      Usuń
  20. Uwielbiam zakładki, Twoje są cudne, tak, jak kwiaty🤗🌸
    Pozdrawiam słonecznie🌞😄

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem zachwycona przepięknym Aniołem, co prawda nie kojarze artystki podanej przez Ciebie. Zakładki są po prostu wspaniałe, obejrzałam je po powiększeniu i rozumiem, że są to roślinki przyklejane do papierów, a jakie estetyczne, dokładne wykonanie. Podziwiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, bardzo dziękuję:) Tak, to suszone niezapominajki. Kiedyś robiłam podobne zakładki non-stop. Dużo czasu poświęcałam na zbieranie i suszenie roślinek. Teraz już rzadziej do nich sięgam, ale korzystam z zapasów z poprzednich lat. Wiele roślin wygląda jakbym je wczoraj zasuszyła:) Zresztą, te niezapominajki otrzymałam od blogowych duszyczek - dawno:)

      Usuń
  22. Kadry przyrody piękne.... anioł także ale zauroczyły mnie niezapominajkowe zakładki. Uwielbiam te niepozorne Kwiatuszki.... a Ty je pięknie ubrałaś w złote dodatki i cudne papiery.... brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, dziękuję:) Sama byłam zaskoczona, jak pięknie wyglądają pasty na ciemnych papierach:)

      Usuń
  23. Przecudne zakładki, myślę że będą idealne na prezent. Możesz spokojnie stworzyć pięknie zapakowane prezentowe pudełka na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To love udziela się chyba wszystkim tym, którzy zobaczą te piękne zakładki. Urocze prace. Złoty żuczek na zdjęciu to kruszczyca złotawka, u mnie lubią przesiadywać na kwiatach bzu, przyroda jest wspaniała. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Witaj już sierpniowo
    Piękne są te Twoje zakładki. Nie wiem czy wiesz, ale mam cały stos różnorodnych zakładek. Tak zbieram je. Podobnie zresztą jak anioły.
    Niech spadające gwiazdy spełnią Twoje marzenia.
    Spadającą gwiazdę schowaj do kieszeni.
    Nigdy nie daj wypaść jej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, zakładki, anioły i dekupaże to teraz moje ulubione dłubanki. Dziękuję za piękne życzenia.
      Schowam:)

      Usuń
  26. Jakie piękne zdjęcia... przeuroczy Anioł... (ja też pamiętam te pocztówki i obrazki, mimo że moje dzieciństwo przypadło na lata 90:):))
    A w tym poście moje serducho skradły te zakładki, aż mi się oczy zaświeciły jak zobaczyłam te złocenia:) cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Justynko:) Tak, te zakładki wyszły pięknie.
      Na ciemnym tle złota pasta cudnie się mieni.
      :)

      Usuń
  27. zakładki są przeurocze, uwielbiam takie dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Izuniu, Twoje zakładki są niezwykłe, oryginalne i jedyne w swoim rodzaju, a do tego inspirują :). Pod koniec maja miałam blok tematyczny letnia łąka i przyniosłam pokazać uczniom Twoje zakładkowe cuda, które mam od Ciebie. Dzieciaki były zachwycone! Dziewczynki powiedziały, że latem będą zbierały i suszyły roślinki bo też chcą zrobić takie zakładki :)). A Twoje obrazy Izuniu kocham wszystkie!Wrzosowy Anioł cały czas wisi i przynosi szczęście. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko kochana, czytam i cieszę się bardzo:) Bardzo, bardzo mi miło:))) Wiesz, że na niektórych zakładkach wykorzystałam Twoje niezapominajki? Świetnie zachowały kolory. Ściskam mocno:)

      Usuń
  29. Mój ulubiony obrazek p. Zamorskiej wisi od lat przed drzwiami wejściowymi :).
    Cudne to co robisz. Mam wrażenie, że upiększanie świata masz we krwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe Agajko, co piszesz❤
      Ciekawa jestem, który to obraz. Bo mój to Dziewczynka z rumiankami. Od niej wszystko się zaczęło:)

      Usuń
  30. Wszystko przepiękne, zakładki cudne!

    OdpowiedzUsuń