środa, 9 sierpnia 2023

 Dzień dobry...

Bardzo dziękuję za miłe słowa
na temat moich prac...
zakładek i malunków.


Pisałam w poprzednim poście, że zakładki
jeszcze będą:)


Stworzyłam ich sporo, wszystkie z niezapominajkami.


Druga partia jest w jasnych kolorach.


Mnie osobiście, te ciemniejsze podobają się bardziej.
Cudnie na nich prezentuje się złota pasta i chlapanki.
Na jasnym tle natomiast, 
kwiatuszki są lepiej widoczne.


Jakiś czas temu
malowałam obrazek 
na chrzest małej dziewczynki,
z jej patronką,
św. Zuzanną.


Czasami tak mam, że maluję i pod koniec
widzę, że mogłabym postać przedstawić inaczej.
Teraz też tak było:)



Dlatego, po skończeniu pierwszego obrazka,
wzięłam się za drugi...
i tak powstały dwa malunki:)))



Jeden jest już u małej Zuzi,
drugi umieściłam w mojej Galeryjce pod Aniołem.




W lipcu trafiła do mnie cudna kropielnica.


Na koniec lipcowa zachwycajka.


Ściskam Was mocno.
🤎
Iza

58 komentarzy:

  1. Zakładki są piękne. Zawsze wydaje się nam, że można było namalować "inaczej" dla mnie obie wersje świętej są.piękne . Serdecznie pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki, ach zakładki! Zawsze je podziwiam.
    Obie wersje świętej Zuzanny mi się podobają, Izabelko.
    Uściski posyłam - Małgosia X
    Ps. Zachwycająca zachwycajka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie malujesz. Oba obrazki są Super. A zakładki zadziwiają mnie z tym złotem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Izuniu wszystkie Twoje prace są przepiękne, a zachwycajką się zachwycam mocno, lubię takie klimaty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Izuniu, jak zawsze Twoje prace budzą mój największy zachwyt, są przepiękne, wszystkie <3
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są Twoje prace, Izo.
    Zachwycają zakładki, ale także św. Zuzanna w obydwu wydaniach.
    Śliczności. Podziwiam!!!
    Pozdrawiam serdecznie. Miłego weekendu, Izo.

    OdpowiedzUsuń
  7. zakładki cudne i malunki też zachwycające...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna Świeta Zuzanna / w obu wersjach/ :) Twoja kropielniczka jest śliczna- to taki przedmiot z duszą :) a ostatnia wieczerza- zachwycająca :) Izunia czym tak pieknie błyszcą Twoje zakładki :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś:) Kropielnica z ceramiki iłżeckiej:
      https://www.facebook.com/Cramikailzecka
      Zajrzyj Aguś - cuda tam są. Miałam okazję rozmawiać z twórcą. Pasjonat:)
      Co się błyszczy? Cyknę zdjęcie i prześlę mailem w następnym tygodniu.
      :)

      Usuń
  9. Też tak miewam, że przy malowaniu czegoś mam wizję na drugą wersję tego samego... :) powtarzanie motywu to też dobre ćwiczenie.
    Jestem - kolejny raz! - zachwycona tym jak tworzysz zakładki :) wszystkie zdjęcia obejrzałam dwa razy :) cudne te niezapominajki w błyszczącej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam często:) I zawsze ta druga wersja wydaje mi się lepsza - muszę ją zrealizować:)))
      Te zakładki tworzyłam wszystkie w podobnym stylu dla moich ósmoklasistów. Niezapominajka ma być symbolem:)

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się namalowany przez Ciebie obrazek :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie Zuzie są cudne, kropielnica przepiękna, a ten obraz w ziołach, drewnie, gdybym mieszkała bliżej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję:) Obraz "znalazłam" w malutkim skansenie w Holi. Kropielnicę też:)

      Usuń
  12. Zakładki z blaskiem - cudne !!! A kropielnica - niesamowicie przepiękna !!! Nie mam słów ! Cudownista !!! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, dziękuję:) Kropielnica z "Ceramiki iłżeckiej".
      Buziaki:)

      Usuń
  13. Kolejne śliczne zakładki. Oba obrazki śliczne. Kropielniczka urocza i dla mnie bardzo inspiracyjna :-). Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zakładki są absolutnie cudowne. Pamiętam, że od oglądania takich prac z suszonych kwiatków zaczęłam zaglądać do Ciebie.

    Zuzanna świetna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Kiedyś te zakładki były moimi naj:))) Teraz tez je lubię tworzyć, ale malunki są na pierwszym miejscu.
      :)

      Usuń
  15. Wizerunek św. Zuzanny wzruszył mnie do łez. Jest cudowny. Tak samo jak Twoje zakładki. Te suszone kwiaty w nie wkomponowane zawsze mnie ujmują. Obraz "ubrany" w kwiaty przypomniał mi moje dzieciństwo u babci na wsi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo dziękuję:) Ten obrazek znalazłam w takim mini-skansenie naszej wsi - w Holi. Cudowny widok.

      Usuń
  16. O Twoich zakładkach już pisałam, że są przepiękne i bardzo pomysłowe. Obydwa obrazy ze świętą Zuzanną są cudne. Obdarowanej dziewczynce na pewno spodobał się taki piękny prezent.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cela, dziękuję:) mam nadzieje, że spodoba się za kilka lat, bo to maleństwo jeszcze:) Uściski:)

      Usuń
  17. Zakładki jak zawsze śliczne!! Przepiękne obrazy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anioły i zakładki do książek czyli znalazłam u Ciebie dokładnie to co uwielbiam i kocham :) Wszystkie są cudowne, ale przyznaję, ze jeszcze mało widziałam Twoich prac, więc zaczynam intensywne buszowanie po stronach bloga. Mam nadzieję, że do rana się wyrobię, bo o 5.15 pobudka do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż mogę więcej napisać: piękne, zachwycające🤗o
    Pozdrawiam🤗🌻

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wiesz uwielbiam zakładki. A Twoje są najpiękniejsze
    Pozdrawiam z moich zielonych stron

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakładki Izuniu są fantastyczne. Takiej to bym chyba nie używała bo aż żal by było ja zniszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakładki cudne, ale anioły nigdy nie przestaną mnie zachwycać. Każdy inny i niepowtarzalny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładki są zachwycające bardzo mi się podobają, tak samo jak wizerunek Zuzanna w obu wersjach, wspaniałe prace, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Te metaliczne zakładki są po prostu zachwycające!! ❤❤
    Twoje malunki również piękne i jakże oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej jak pięknie, suszone zakładki.... suszone kwiatki w bukietach....cudowne malowanki Zuzanny.... pieknie u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba juz ci o tym pisalam, ale obrazek który namalowalaś dla Zuzi jest przecudowny! Każdy kto ją odwiedza i go widzi to się nim zachwyca. Jeszcze raz bardzo Ci dziękujemy za cudowną pamiątkę.

    OdpowiedzUsuń