środa, 23 sierpnia 2023

 Ostatnio...

namalowałam wiele markerowych obrazków
i pierwszy raz chyba się w nich pogubiłam :)))
Straciłam orientację,
które pokazałam już na blogu
(to na szczęście łatwo sprawdzić),
które sfotografowałam i wysłałam,
ale nie pokazałam na blogu,
które jeszcze czekają na zdjęcia, 
a które wysłałam, ale zapomniałam sfotografować.
:D
Bałagan zrobił mi się okropny,
a przez to, 
że zdjęcia robiłam w różnych sytuacjach i różnymi aparatami,
trudno będzie mi go posprzątać.

W próbie ogarnięcia tego bałaganu, 
starałam się posegregować swoje prace 
i wyciągnęłam takie obrazki.

Zamówienie otrzymałam kilka tygodni temu:
namaluj patrona Karolka - św. Karola Wojtyłę - Jana Pawła II.

I tu zaczęło się.
Namalowałam najpierw dwa obrazki
św. Karola Wojtyłę jako biskupa i jako kardynała.



A potem za ciosem jako papieża.


To było najtrudniejsze zadanie, które dotychczas sobie wyznaczyłam.
Wcześniej, jako inspirację, gromadziłam malowane wizerunki świętych.
Teraz nie miałam ikon do wyboru, 
raczej korzystałam ze zdjęć św. Jana Pawła II.




Powstał jeszcze jeden wizerunek świętego,
ale trochę odbiegłam tu od mojego spojrzenia na świat:)))
Pokolorowałam go jednak i po wahaniu - pokazuję.


Wybrany markerowy obrazek odłożyłam,
pozostałe wieszam w mojej galeryjce.
Niedawno wpadłam na profil artystki działającej na Instagramie
i przepadłam.
Zajrzyjcie tam:
Jej prace są takie moje.
Tworzy śliczne (H)anioły i inne cudeńka.
Tyle w nich piękna i dobrej energii.
A jej domki? Są cuuudooowneee!

Wygrzebałam drewniane serducho otrzymane od Lenki - Zacisze Lenki
i stworzyłam pracę w stylu podziwianej artystki.


Od razu chcę pokazać, chociaż mam zamiar serduszko
zrobić wiszące, a więc praca jest jeszcze nieskończona.


To malowane serce nie jest idealne - mogłam je wyszlifować wcześniej:DDD,
ale deklaracja moja (nasza) i domek nasz🧡

Moje zachwycajki sierpniowe:

Tęcza znaleziona o poranku w lesie...
(nie złapałam jej mieniących się barw-niestety).


błękit nieba nad moją olchą...


i...


poleski zachód słońca.

Na koniec kolejna zachwycajka
znaleziona w oknie wileńskiej galeryjki.


Ech, nie miałam czasu wstąpić do tego sklepiku.
Zdjęcie anioła zrobiłam goniąc za moja grupą,
ale gdybym tylko mogła - przyjechałabym z tym cudem.
Przywiozłam za to innego - równie cudnego anioła domowego:)


Dużo dobrego dla Was:)

Anielsko zakręcona
Iza 

40 komentarzy:

  1. Izunia, Ojciec Święty zerka z nieba przez swoja lornetkę i szeroko się uśmiecha- bezcenne :) Iza Twój blog jest jednym z moich ulubionych, bardzo się rozwinęłaś przez ostatnie lata i idziesz jak burza, zachwycasz, tak trzymaj :) Fabryczka ma piękne prace, zwłaszcza te malowane na kartkach z pismem w tle :) ale Twoje Izabelki podobają mi się bardziej :) Tylko nie przestawaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, jak miło mi czytać Twoje słowa:) No, nie wiem co napisać... tak mi radośnie:)))

      Usuń
  2. Śliczne to serduszko lubię motyw serca. Portrety Jana Pawła II są bardzo ładne szczególnie ten ostatni. Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, dziękuję:) Cieszę się więc, że pokazałam ten obrazek:) Tobie również miłego!

      Usuń
  3. Przepiękne portrety i serduszko :) Jak miło widzieć polski napis. Wszystkiego dobrego życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatku, bardzo dziękuję:) Tobie także wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  4. Izabelko kochana, zachwyciły mnie wszystkie ujęcia Jana Pawła II, widać w nich Twoją wrażliwość i serce. A serduszko domowe wywołało wzruszenie.
    posyłam moc uścisków - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Serduszko domowe... znowu cudna nazwa:) Ja również ściskam!

      Usuń
  5. Myślę, że prawdziwego Jana Pawła udało Ci się właśnie namalować na tym ostatnim obrazku. To cały On. Pięknie malujesz. Piękne widoki i piękna pamiątka:))) pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jan Paweł II - święty uśmiechnięty. Na większości zdjęć widać ten uśmiech - na jego ustach, w oczach i właśnie minach i gestach. Serdeczności:)

      Usuń
  6. Przepiękne serduszko Izuniu i śliczne obrazki. Serce się raduje oglądając takie cudowności. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, bardzo dziękuję za dobre słowo i właśnie to serduszko, które od Ciebie otrzymałam. Tak mnie teraz cieszy:))) I ja przesyłam uściski:)

      Usuń
  7. Ależ dużo pięknych i różnorodnych rzeczy dzisiaj pokazałaś - i Twoich cudnych obrazków, i tych znalezionych gdzieś w internecie, czy w przygodnym sklepiku... i wreszcie te zachwycajki, których sama lubię wypatrywać wokół siebie! Portrety Jana Pawła II zachwycające i bardzo pomysłowe :). Zauroczyła mnie też "fabryka przedmiotów wyjątkowych", a tego anioła w oknie sklepowym, to bym chyba nie przepuściła :).
    Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) W ostatnich dniach odkrywam IG. Ileż tam się art-dzieje! Oglądałabym, podziwiała non stop:) Do dzisiaj żałuję, że nie wstrzymałam mojej grupy i tego anioła nie drapnęłam:)))

      Usuń
  8. Jak zawsze piękne Twoje obrazki i zdjęcia! Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze ładne, ciekawe i coś niezwykłego. I sobie po galeryjce pochodziłam trochę. :).
    Moc serdecznosci.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki piękny post... tyle cudnych fotek, tyle ciekawych prac :) Pomimo trudnego tematu - Jana Pawła II - myślę, że dałaś radę! A prace na profilu Fabryki Przedmiotów Wyjątkowych również podziwiam! :) Fajnie, że "wkręciłaś" się w Instagram :D serduszko, które pokazałaś ma w sobie tyle ciepła, tyle uroku... pięknie się zainspirowałaś... :) A te letnie zdjęcia - moje serce zabiło szybciej przy widoku tego nieba nad olchą... ten kolor to kwintesencja lata... ach, przyjemnie będzie zerknąć na takie zdjęcia gdy przyjdzie zima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję za tyle miłych słów. W IG wkręciłam się przez Ciebie:DDD, tzn. przyśpieszyłaś tę moją decyzję zamieszczając tam filmy i pokazując drogę do Danusi. Wahałam się od dawna, bo bałam się, że pochłonie mnie buszowanie po tym portalu... tak się stało:DDD

      Usuń
  11. Witaj końcówką sierpnia Izo
    Na widok Twoich zachwycajek uśmiecham się szeroko, a smutki odpływają.
    I ja pospacerowałam po galeryjce.
    Pozdrawiam ciepło, mając nadzieję, że jeszcze nie końcem lata

    OdpowiedzUsuń
  12. Wizerunek Jana Pawła II w każdym urzeka wyjątkowością, wspaniałe prace, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego Wojtyłę stworzyłaś, jakim był na pewno w środku, radosnym, wesołym, bardzo miłe obrazki.
    Z zachwycajek wybieram niebo o zachodzie, zachwycające.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię Twoje prace, a te dziś totalnie podarowały mi uśmiech na buzi. :) Papież jest bomba, obie wersje świetne i tak dają poczucia radochy, że tu pisze z uśmiechem. Ty cieszysz się tym, na co wielu nie zwraca uwagi, masz w sobie ogrom wdzięczności, no spójrz na ten post, na to, co w nim pokazałaś. Świetna z Ciebie kobieta!!!!! Nie tylko utalentowana, ale i mega przepełniona dobrem. Z całego serca jestem wdzięczna, że jesteś w moim życiu. :*******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, i ja się uśmiecham czytając Twoje słowa:) Nawet nie wiesz, jak one mi były potrzebne. Dziękuję:)))

      Usuń
  15. Przychodzę z rewizytą :) Jak tu pięknie u Ciebie! Tworzysz przepiękne rzeczy! Bardzo klimatyczne, bardzo w swoim stylu. Ogromnie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo, bardzo:) Cieszę się, że zajrzałaś:)

      Usuń
  16. Izuniu, Twój Karol Wojtyła to dla mnie prawdziwe arcydzieło. Z jego twarzy bije autentyczna radość i ciepło. Jestem nim zachwycona i wręcz nie mogę się na niego napatrzeć. Zresztą to jeden z moich ulubionych świętych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Serdeczności!

      Usuń
  17. Twoja Twórczość jest wspaniała, radość przynosi, jest pełna optymizmu, cieszy zmysły ....
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne są Twoje prace :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent!!! Przepiękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Izo JP2 ostatni zachwyca, cały On, by mógł się rzec... jego radość, żarty, uśmiech.... ech miło powspominać tego wspaniałego człowieka.... dziękuję!

    OdpowiedzUsuń