niedziela, 7 stycznia 2024

 Dzień dobry...

Mam dzisiaj troszeczkę magii.



Tak bardzo spodobał mi się ten obrazek - klik,
że musiałam namalować swoją wersję.


Dziewczyna dostała anielskie skrzydła,
a konik "garbuskowy" wygląd z mojej głowy, 
która dawno, dawno temu zakochała się w bajce
"Konik garbusek".



Moje anioły rosną.
:D
Zaczynałam od malutkich formatów
a teraz wskoczyłam na A4.

Do tego dołożę magiczne akwarelowe zakładki.




W moim domu zamieszkał również kolejny anioł.
Tym razem gliniany.
Podarowany przez kogoś bardzo bliskiego, 
dlatego szarpie delikatnie moje serducho.
Stoi na półeczce obok kapliczki.



Fajny prawda?
🧡

Dobrej niedzieli!
Iza

61 komentarzy:

  1. Ojej, ale fajny ten gliniany aniołek :)))))). Baardzo rozczulający :). No i oczywiście przepiękny Twój obrazek i te zakładeczki, ach! Tylko wzdycham z podziwu, bo jakież nowe komplementy mogę napisać? Zakładeczki bardzo dla mnie na czasie, bo właśnie powyciągałam z szuflady moje stare zakładkowe niedokończone eksperymenty z podobnym "kosmicznym" motywem (pokazywałam kiedyś na blogu) i tak sobie rozmyślałam, że trzeba by je jakoś podrasować i porządnie wykończyć. Jakiś czas temu pomyślałam o doklejeniu złotych gwiazdek, ale skończyło się na pomyśle, a tu proszę, Ty pokazujesz moje marzenie :). Jesteś zresztą dla mnie zakładkową mistrzynią i niekończącą się inspiracją!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję! Twoje słowa zawsze dodają mi skrzydeł:) Pokaż koniecznie dokończone zakładki. Zawsze masz świetne pomysły, które mnie również inspirują:) Serdeczności!
      :)

      Usuń
  2. Piękny anioł tak jak i wszystkie poprzednie. Gliniany aniołek widać , że robiony z sercem. Cudna kapliczka . Pozdrawiam serdecznie 🙂🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję:) Tak, ta kapliczka jest piękna. Gdy tylko ją zobaczyłam, od razu zapragnęłam. Mnie tez aniołek rozczula:)))
      Serdecznie pozdrawiam
      :)

      Usuń
  3. Jak tu klimatycznie u Ciebie (znowu!! ;)) :) Anioł i koń tworzą zachwycający duet. Podejrzałam sobie inspirację, która zachęciła Cię do tworzenia i także wrzuciłam ten obraz na swoją tablicę na Pinterest :) Może i ja stworzę coś podobnego ;)
    Te zakładki są obłędne, naprawdę wyglądają jak przyprószone magicznym złocistym pyłem ;)
    Aniołek na końcu postu jest naprawdę pełen wdzięku... :)
    Cudownie Cię odwiedzać, piękne rzeczy pokazujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję za dobre słowo:) Lubię oglądać prace różnych twórców do jednej inspiracji.
      Pamiętasz zabawę, która kiedyś prowadziłam i kota z sardynka? I Twoją cudną torbę?
      https://kicikicitata.blogspot.com/2020/08/odsona-pierwsza-zabawy.html
      Wspaniałe prace wtedy powstały:)
      Na glinianego aniołka patrzę i się uśmiecham - zastrzyk energii na cały dzień:)
      Uściski!

      Usuń
    2. Tak, pamiętam tę zabawę :) :)
      A co do obrazka z Pinterest - w ramach luźnego szkicowania i ćwiczenia rysunku zrobiłam taki obrazek czarno-biały w szkicowniku, po mojemu ;) u mnie jest po prostu dziewczyna z koniem. Bardzo wdzięczny motyw do rysowania :) dzięki, że się nim podzieliłaś! :)

      Usuń
    3. Super, bardzo się cieszę:)

      Usuń
  4. Jak zawsze Twoje prace zachwycają i wywołują silną potrzebę posiadania ich :)) Na szczęście mam kilka i je sobie oglądam, ciesząc się z ich posiadania. Aniołek wywołuje uśmiech, ma potencjał! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, cieszę się czytając Twoje słowa:) Dziękuję!
      O ten uśmiech od aniołka chodzi - przynosi dobrą energię:)
      Uściski!

      Usuń
  5. Ojej, obrazek z konisiem... Kochany temat [wg mnie miłość] Cudownie klimatyczny...
    Aniołek od serca uroczy...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu, dziękuję! Koniś - fajne określenie:)
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń
  6. Twój anielsko konikowy obrazek jest przeuroczy :) Czyli sezon Izabelki 2024 został otwarty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W zasadzie Aguś obrazek powstał w starym roku. Ale w nowym już mam dwa - tylko inaugurację będą miały później. Ech, aż mnie "nosi" tak mi się chce malować, a tu nawał pracy mam teraz tak ogromny, że powstrzymać się muszę aż na dwa tygodnie.
      :)

      Usuń
  7. Piękny, piękny, piękny, a gliniany uroczy...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest ten obrazek, Izabelko, taki baśniowy. Uwielbiałam konika garbuska w dzieciństwie.
    Gwiaździste zakładki skradły moje serce.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki w gwiazdeczki takie kosmiczne i słodkie, przecudne. A Twoja dziewczyna z anielskimi skrzydłami, przytulona do konika, taka zadumana i pogrążona w swoich myślach... piękna po prostu. Cudne rzeczy tworzysz. Cudne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Izuniu, cudo! Magia to za mało napisane. Anioł jest piękny, ale to konik zrobił na mnie dziś wrażenie. Niesamowicie uchwyciłaś jego delikatność, smukłość, wrażliwość. Piękny!!! I te zdobienia folkowe - uwielbiam!!!!
    Zakładki również wspaniałe i niezwykle urokliwy gliniany aniołek.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. Bardzo miło mi się pracowało przy koniku - świetnie, że zwraca uwagę.
      Ostatnio folkowo mi bardzo - aż sama jestem tym zadziwiona, jak blisko mi obecnie do tego klimatu. Buziaki:)

      Usuń
  11. Śliczne wszystkie prace,z racji tego że bardzo dużo czytam uwielbiam twoje zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  12. A wiesz, że od razu miałam skojarzenie z Konikiem Garbuskiem? :)
    Śliczny ten gliniany aniołek - przekaż, proszę, zachwyty koniecznie Autorowi/Autorce.
    No i w ogóle tu pięknie i tajemniczo - może to przez te zakładki i szafirowe odcienie? Moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agajko:) Z aniołkiem to nie taka prosta sprawa, bo nie znam wykonawcy tylko darczyńcę:)))
      Uściski:)

      Usuń
  13. Piękny obraz namalowałaś :).

    Aniołek, który dostałaś zachwyca swoją prostotą :).

    Iza jeśli chodzi o malowanie po numerkach, to ja malowałam kolorami. Nie chciałoby mi się co chwilę moczyć pędzla i zmieniać wodę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      Ja malowałam również po kolorach, ale jakoś mi nie szło. Myślę, że fajniej byłoby mi malować plamami.
      Serdeczności:)

      Usuń
  14. Jak zwykle Izuniu kolejne śliczności nam pokazałaś. Twoje anioły zawsze zachwycają, masz dar do ich tworzenia. A zakładki jakie super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem od czego zacząć, bo wszystko jak zwykle chwyta za serce. Anioł z konikiem uroczy i miłość między nimi. Zakładki magiczne. Mam ją, ale tylko na nią patrzę, by nie dotykać. Aniołek gliniany i kapliczka o jakiej marzę. Piękne!! Mam takie miejsce w ogrodzie, gdzie taką kapliczkę chciałabym umieścić. Czekam aż mój domowy "artysta" mi ją wykona. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko, dziękuję bardzo za miłe słowa. Swoja kapliczkę również pierwotnie miałam umieścić w ogrodzie. Tymczasowo postawiłam na regale i potem doszłam do wniosku, że to idealne miejsce:)
      Uściski:)

      Usuń
  16. Uroczy aniołek gliniany. Interpretacja obrazka z koniem chyba lepsza niż oryginał :-). Cudo!.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię anielskie klimaty. Gliniany anioł jest dla mnie swoistą podpowiedzą, też spróbuję ulepić może mi coś wyjdzie:). Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Same cudowności :) Szczególnie spodobał mi się ten ostatni aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham Twoje Anioły! Śliczne zakładki, piękny obrazek, wyjątkowy gliniany Anioł ...... wspaniałe prace :)
    Uściski ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Same wspaniałości, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Izo umykającą bielą za oknem
    Uwielbiam jak wiesz anielskie klimaty. A Twoje Anioły są szczególnie zachwycające.
    Pozdrawiam ciepło i dobre słowo przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo tajemniczy ten Aniołowy obraz, ale chyba to nadaje mu tej niezwykłości. Ale gliniany anioł... Niby prosty, a jednak ma w sobie to coś, co nie pozwala przejść obok niego obojętnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak każdy i ten anioł cudny, tym razem ma towarzystwo na obrazie :) Takiego konika to ja na zakładce tez poproszę . Aniołek gliniany rozczula...
    Ja mam takiego małego ludzika...będzie miał z dwadzieścia lat.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny Twój anioł z jednorożcem, wiadomo ja wielka fanka Twoich aniołów, zakładki fantastyczne, a ten gliniany anioł uroczy, uwielbiam takie pamiątki. Pozdrowionka Izuniu

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny anioł. Niech się dobrze Tobą opiekuje. Piękne obrazy, śliczne zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękne prace Izo, zaciekawił mnie ten Jezus frasobliwy.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Moja kapliczka pierwotnie miała stanąć w ogrodzie, ale już drugi rok stoi na półeczce. Boję się, że warunki atmosferyczne zniszczyłyby ją:)

      Usuń