poniedziałek, 1 stycznia 2024

 Dzień dobry...

Kochani!
Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!
Niech ten Rok 2024
przyniesie Nam tylko to, co dobre!
💓


Tuz przed Świętami otrzymałam dwie przesyłki,
dlatego zacznę od podziękowań
i pokażę cuda:)



Magda, bardzo dziękuję za piękną kartkę z życzeniami 
i kolorowane obrazki. 





Aga, Twoje zawieszki są przepiękne:)
Bardzo dziękuję za nie, świąteczne życzenia i kalendarz
oraz śliczne kolorowane grafiki.

🧡

Jeszcze w poprzednim roku powstał ten anioł.



Mam teraz ogromną ochotę na malowanie w takim folkowym stylu-
esy-floresy, motywy roślinne, ludowe wzorki tworzone błyszczącym lub białym żelopisem.


Tu można porównać, bo ten anioł zimowy powstał prawie rok temu,
tylko czekał w kolejce na pokazanie:)


Podobają Wam się takie motywy ludowe wplatane w malunek,
czy wolicie starą wersję szlaczków?

Nowy rok zawsze witam z Koncertem Noworocznym z Wiednia
oczywiście oglądanym w TV:D
Czekam na finał - ulubiony Marsz Radeckiego:)
Tuż przed Świętami, z prywatnymi dziećmi i M.
(Kiniu, Michałku - dziękuję❤)
byliśmy na prawdziwej uczcie dla ucha i ducha,
takim wydarzeniu:
The Orchestra Lords of the Sound - Music of Hans Zimmer.
Muzyka " na żywo" wspaniałe przeżycie.
Uwielbiam!


W tym roku, podobnie jak w poprzednim,
zakupiłam ten śliczny kalendarz


Jest świetnie wydany, na dosyć grubym papierze,
z pięknymi ilustracjami i dużą ilością aniołów:)))
Swojego sobie nie zostawiłam, ale mam zdjęcia na pamiątkę:)

Niedawno też zrobiłam wspominkowy wieczór ze zdjęciami
i wygrzebałam takie fajne kocie i psie ozdoby spotkane gdzieś tam 
podczas wycieczek.





Przesyłam moc uścisków.

Trzymajcie się zdrowo w 2024 roku
i zaglądajcie do mnie:)))
Iza

51 komentarzy:

  1. Aniołów i dobrych życzeń nigdy za wiele. 😊🎄🍾🥂

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też co roku oglądam koncert z Wiednia :). Piękne prezenty dostałaś, kalendarz też śliczny. Twoje obrazki wszystkie bardzo mi się podobają, ale jakbym miała wybierać, to ta nowsza wersja z folkowymi motywami byłaby pierwszym wyborem - lubię takie esy-floresy, roślinne motywy, kwiatuszki itp :).
    Przesyłam serdeczności, niech Ci nowy rok przyniesie mnóstwo pięknych chwil, dużo zdrowia, radości i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:) Tak mi folkowo właśnie w duszy gra. Ostatnio nawet moje anioły zwiększają swój format. Zaczęłam od malusich obrazków a teraz na A4 maluję, by te wzorki się zmieściły. Ciekawe, czy kiedyś A3 będzie:D
      Szczęścia w NR 2024!

      Usuń
  3. Izuniu, uwielbiam wszystkie Twoje prace, więc i jeden styl malowania i drugi bardzo mi się podobają. Piękne są <3
    Świetne prezenty dostałaś, to bardzo miłe, gdy ktoś o nas pamięta i stara się zrobić przyjemność:)
    Kochana, Tobie również dużo szczęścia, radości i miłości w Nowym Roku, ściskam Cię najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bardzo dziękuję za życzenia i tyle miłych słów,
      Szczęśliwego Nowego Roku!
      :)

      Usuń
  4. Piękne prezenty Izabelko i cudowne Anioły. Podobają mi się oba rodzaje zdobień, myślę, że możesz je stosować naprzemiennie. Jeszcze raz wszystkiego co najpiękniejsze kochana Izabelko od Aniołów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję. Szczęścia i pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń
  5. Śliczny anioł Izuniu i wspaniałe przesyłki. Szczęśliwego nowego roku, dużo zdrowia i spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Best wishes for a happy 2024!
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmiennie zachwycam się Twoimi aniołami. I nie umiem się wypowiedzieć, które motywy są dla mnie ładniejsze, bo ja naprawdę patrząc na te Twoje dzieła zawsze wpatruję się tylko w te anielskie twarze, które są doskonałe... Tak pozytywne i tak słodkie, że oczy trudno oderwać :) Niech ten rok będzie dla Ciebie dobry, moja kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że tak odbierasz moje malunki:) Szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  8. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś obdarowana pięknymi prezentami. Co do Aniołów nie potrafię wybrać, bo podobają mi się wszystkie. Są niepowtarzalne!!! Niech Nowy Rok obfituje w same tylko dobre chwile i przyniesie zdrowie, spokój i wiele radości!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne są Twoje Anioły!
    Do Siego Roku ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna choinka, a namalowany przez Ciebie Anioł cudowny. Bardzo lubię takie ludowe elementy😍 Błogosławionego Nowego Roku ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Również życzę szczęśliwego Nowego Roku!
      :)

      Usuń
  12. Izuniu, szczęścia i pomyślności w tym 2024 roku. Twórz, nie pytaj! Twoje anioły są zawsze cudne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, bardzo dziękuję! Tobie również pomyślności!

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego, najlepszego.

    Anioły z motywami folkowymi super.
    I od razu mi sie kojarzy kaszubski, borowiacki i... ukraiński. Albo łemkowski.
    Te figurki zwierzaków urocze przez nieoczywistość postawy. Mam kota, który udaje, ze skacze z półki - to w tym stylu trochę ;).

    Moc uścisków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Podczas wycieczek wypatruję takich fajnych rozwiązań, np. stoperów do drzwi:) Ten kotek i jamniczek przytrzymywały drzwi uroczej galeryjki w Kownie, kotek na parapecie również z galeryjki, tylko wileńskiej. Poidło dla piesków mnie zdumiało najbardziej, bo stało przed wejściem do muzeum - zamku nad Loarą, tylko zapomniałam którego. Czyli pieski mogą też zwiedzać:))) U nas chyba to jeszcze niedozwolone:) Ciekawa jestem tego kotka Twojego:) Ściskam

      Usuń
  14. Wszelkiego dobra i błogosławieństwa Izunia, niech Ci towarzyszy nieustająca wena twórcza :) Już jestem ciekawa na "Izabelki 2024" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję:) Wiesz, że pierwszy malunek-izabelka powstała już w 2024? A inspiracją był kalendarz od Ciebie. Znowu wpadłam na pewien pomysł, który nazywam projektem - trzymaj kciuki, aby zapał nie minął, bo znając siebie...
      Uściski

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i trzymam kciuki :)

      Usuń
    3. Dziękuję, zawsze mogę liczyć na Twoje wsparcie.
      🧡

      Usuń
  15. Izuniu, wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego na ten Nowy Rok.
    Ale masz wspaniała choinkę!
    Anioły Twoje podziwiam i bardzo podobają mi się te ludowe motywy wplecione w "izabelki".
    Ściskam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Dla Ciebie również ślę zyczenia szczęścia w NR:)

      Usuń
  16. Iza, cudne anioły - wszystkie. Bardzo mi się podobają te stonowane i w wersji folkowej pełne esów florenów:)) chociaż odkąd mieszkam tu gdzie mieszkam folk jest mi bliższy. Cudne zwierzęce ozdoby, nasza wyszukana kicia z małymi niedawno została rozbita przez dzieci które niechcący kopnęły w nią piłkę.
    Życzę radości i szczęścia na Nowy Rok. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo dziękuję:)))
      Tobie również samego dobra w Nowym Roku!

      Usuń
  17. Samych dobroci na rok 2024. Piękne są Twoje anioły. Niespodzianki świąteczne cudne. Pozdrawiam serdecznie 🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziękuję:) Tobie również życzę szczęścia w Nowym Roku! Serdeczności:)

      Usuń
  18. Pięknie się zaczął Twój nowy rok, od wspaniałych prezentów, Twoje Anioły są cudowne, obojętne w której stylistyce je malujesz. Muzykę Zimmermana uwielbia też mój młodszy syn, wyobrażam sobie, jak przeżyłaś ten koncert.
    Życzę Ci wielu pomysłów na ten nowy roczek, żeby w życiu Ci się układało tak pięknie, jak piękne są Twoje Anioły. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, bardzo dziękuję:) Niech te pomysły lecą do mnie:))) Tobie również wszystkiego, co najpiękniejsze w Nowym Roku!

      Usuń
  19. Izunia wszystkiego dobrego na nowy rok Ci życzę! Piękne prezenty dostałaś od dziewczyn. A Twoje aniołki... jakie by nie były, to zawsze efekt końcowy jest cudny. Ten od Ciebie wisi w mojej sypialence i nade mną czuwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, bardzo dziękuję:) Tobie również życzę dobrego roku!
      :)

      Usuń
  20. Mile dowody sympatii od Magdy i Agnieszki.... a anioły oba cudne, dla mnie folk bliski więc sama wiesz co i jak hehe 😀 fajne zwierzęce podpórki drzwi, podobają mi się hehe... twórczego Nowego Roku Izo 💚💚💚 i pełnego Łask od Boga !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prezenty Izuniu, aż sama się wzruszyłam na ich widok. Anioły jak zwykle cudowne i skradające serce. Dziękuję za życzenia. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo dziękuję:))) Wszystkiego dobrego w NR. Ściskam:)

      Usuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! od Poli :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dla wszystkich spełnienia marzeń i szczęścia !🍾🍷🥳
    ភ្នាល់បាល់ទះ

    OdpowiedzUsuń
  24. tyle się dzieje w tym poście, że nie wiadomo od czego zacząć ;) Wszystkie zdjęcia przyciągają uwagę... Otrzymałaś wspaniałe prezenty :) a Twój anioł - jak zawsze - zachwyca! Co ja tu mogę więcej dodać ;) po prostu maluj więcej ;)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku, mnóstwo zdrowia, czasu na pasje, wielu inspiracji, niech będzie twórczo, pozytywnie, kolorowo w 2024 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze, niezmiernie podziwiam Twoje anioły i inne prace. Pozdrawiam i dobrego nowego roku:-).

    OdpowiedzUsuń