sobota, 27 stycznia 2024

 Dzień dobry...

W końcu ferie!
Styczeń był bardzo intensywny, 
dlatego panuje u mnie lekki zastój w blogosferze. 

Tyle miałam planów na te dwa tygodnie laby,
a tu... grypa:(



Pomimo nawału pracy w styczniu namalowałam kilka markerowych obrazków.


Moi Trzej Królowie:)


Tu w czasie tworzenia

Była gwiazda, nie ma gwiazdy :)))

Ogromną niespodziankę zrobiła mi Ewa - klik.


Napatrzeć się nie mogę na te cuda.
Ewa podarowała mi wszystko, co uwielbiam.
Cudne dziadki do orzechów - zawieszki,
Muminka, 
wspaniałe zakładki 
i piękną kartkę.




Ewa, bardzo dziękuję!

Ja też stworzyłam jednego Muminka.
Mam zamiar rozpocząć z nim przygodę u pięciolatków,
bo lubią słuchać, gdy im czytam bajki i baśnie.
Spróbuję wprowadzić trochę poważniejszą lekturę.
Zacznę od "W Dolinie Muminków"



Muminek powstał według pomysłu Adama Słodowego
Może są tu osoby, które pamiętają.
Dawno, dawno temu pan Adam pokazał Misia Yogi, 
który zabawnie przebierał nogami spacerując po ręce:)
Muminkowi też fajnie to wychodzi:)


Na koniec jeszcze anioł...
letni, morski.


I to na tyle.
Idę dalej chorować 😁
Mimo niekomfortowej sytuacji mam zamiar zastosować przesłanie od Ewy...


Trzymajcie się zdrowo!
Iza


36 komentarzy:

  1. A wiesz, jak zobaczyłam Twojego Muminka, to od razu przypomniał mi się miś Yogi pana Słodowego :))). Prześliczne prezenty dostałaś od Ewy, aż skoczyłam na chwilkę do jej bloga, żeby zobaczyć co to za utalentowana osóbka :). Twoje obrazki jak zawsze są przecudne i mam wrażenie, że coraz bogatsze w detale - myślę, że sprawia Ci dużo frajdy wymyślanie i rysowanie tych drobinek :))). Ja tak rysowałam mandale - ciągle było mi mało tych szczególików!
    Ściskam Cię mocno i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa pięknie tworzy. Filcowe zawieszki w jej wykonaniu są cudne. Jeszcze ich nie schowałam do pudełka z ozdobami choinkowymi - musze się nacieszyć patrząc na nie:)
      Tak, czasami z ozdobnikami nie mam umiaru - przy tym malunku mnie poniosło:)))
      Dziękuję za życzenia zdrowia i ściskam mocno:)

      Usuń
  2. Przepięknie Ci wyszli Trzej Królowie i morski Anioł- zawsze podziwiam delikatność i styl Twoich prac. Cieszę się, że moje filcaki się spodobały mimo ich niedoskonałości :) Pana Słodowego pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, Twoje filcaki to prawdziwe klejnociki. Podziwiam i oglądam często:) Zakładki równie piękne. Masz prawdziwie złote ręce.
      Dziękuję bardzo za niespodziankę. Non stop mnie cieszy:) Uściski!

      Usuń
  3. To jesteśmy obie z grypą :) ja właśnie u siebie kończę... zaczęło mi się tydzień temu.
    Ten anioł morski, letni, ogromnie mi się spodobał :) ma w sobie mnóstwo lekkości.
    Wspaniale kolorujesz!
    I otrzymałaś piękny prezent :)
    Dużo zdrowia dla Ciebie! Pozdrawiam i uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję za życzenia zdrowia. Tobie również życzę szybkiego nabrania sił. u mnie dzisiaj już dużo lepiej:)
      Twoje słowa na temat moich prac zawsze dodają mi skrzydeł. Dziękuję!

      Usuń
  4. Zdrowiej Izulku. Trzej Królowie są wspaniali, jesteś genialna i oryginalna, chyba nikt nigdy nie stworzył nawet podobnego obrazu Mędrców. Programy Słodowego pamiętam, to były czasy, gdy każda umiejętność była potrzebna...dziś od wszystkiego musi być " fachman". Już widzę buzie Dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję za życzenia zdrowia i miłe słowa na temat obrazka:) Ten obraz nie jest całkowicie mój - inspirowałam się tą grafiką
      https://pl.pinterest.com/pin/590745676131972243/
      Sama jestem ciekawa reakcji dzieci na Muminki.
      :)

      Usuń
    2. Inspirować się można, ale Twój styl jest wyjątkowy i rozpoznawalny.

      Usuń
  5. Dużo zdrowia! Super ilustracja z Trzema Królami. Fajny upominek do Ciebie dotarł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę i celebracji każdego dnia. Twoje prace i prezenty piękne.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają Trzej Królowie w Twojej wersji a prezenty cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzej królowie zawsze kojarzą mi się z słodyczami :) Śliczny ten anioł. Muminki jak widać nigdy nie wyjdą.z mody:)) Życzę dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja "Izabelka" trzej królowie zwala z nóg. Trzymam kciuki, że kiedyś doczekasz się swojej własnej galerii :) Izunia zdrowiej :) Misia Yogi też robiłam jak byłam mała, to był hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są Twoje prace :).

    Haha fajny jest taki chodzący Muminek :).

    Dostałaś super niespodziankę.

    Dużo zdrówka Ci życzę :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Izabelko, przede wszystkim życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, grypa to prawdziwe paskudztwo. Trzrej Królowie to majstersztyk i arcydzieło, a morski anioł przywodzi na myśl wakacyjny czas. No i Muminek - super! Uwielbiam Muminki i mam wszystkie części.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję za życzenia zdrowia i ciepłe słowa na temat malowanek:) Pamiętam, że jesteś wielbicielką Muminków:))) Uściski!

      Usuń
  12. Jacy pięknie ci królowie :). No bajer.
    Anioł... wiadomo. Morski. Wiesz, że widziałam kiedyś nasz Bałtyk w takim odcieniu zieleni? To był szalony 1 maja, gdy pogoda zmieniała się co chwilę od śniegu po słońce.
    Jakoś w dzieciństwie mnie Muminki ominęły, ale myślę, że te przedszkolaki o nich nie zapomną.
    kupiłam sobie dwa zestawy kolorystyczne markerów alkoholowych i teraz chyba nan nowo wydrukuję Twoje anioły do pokolorowania. Tylko 8 kolorów, może trzeba było więcej od razu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję za tyle dobrych słów. Mnie Bałtyk kojarzy się z szarościami, ale lubię to jego oblicze:) Muminki z dzieciństwa pamiętam raczej z dobranocki. Później odkryłam opowiadania, ale lubię bardzo.
      Trzymam kciuki i życzę udanej zabawy z markerami. Ja również zaczynałam z przygodę z kilkoma kolorami, które wtedy otrzymałam w prezencie od Ewy - Hubki:)

      Usuń
  13. Ewa pięknie tworzy, mam jej kilka zaklaek i kartek ale Twoi Królowie i anioły- Mistrzostwo, Izo, zdrowiej i nie przestawaj malować, cudownie Ci towychodzi 💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję:) Ewy prace są zachwycające:)

      Usuń
  14. Cudowne są Twoje obrazki, uwielbiam Anioły :) Wspaniały prezent od Ewy ...... mnie zachwyciły Dziadki do orzechów.
    Zdrowia, zdrowia, zdrowia życzę .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Danusiu:) Dziadki są cudowne - te szczególiki, które tak starannie Ewa wykonała - rewelacyjne. Napatrzeć się nie mogę:)

      Usuń
  15. Przepiękne obrazy. Super prezent. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzej Królowie wyszli wspaniale. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń