wtorek, 1 listopada 2016

Bardzo...
bardzo dziękuję za udział
w mojej zabawie - konkursie z krzesłem.


"Bestalencie" była pierwsza:)
 Prawidłowo rozwiązała konkurs
i podała nazwy trzech bohaterów,
 za których przebrałam moje krzesło,
 czyli
Małą Syrenkę, Królową Śniegu 
i Dziewczynkę z zapałkami.

Gratuluję i proszę o kontakt
(izzakup@gmail.com)

Już kilka razy pisałam, że bardzo lubię baśnie
 Hansa Chrystiana Andersena.
Wiele moich prac dotyczy bohaterów tych baśni.
Nie, nie przebieram na co dzień krzeseł:)
Przebrałam raz. 
Było to ćwiczenie potrzebne do zaliczenia
pewnego egzaminu,
a zdjęcia leżały kilka miesięcy w czeluściach
mojego komputera.

Irence
dziękuję za wspaniałą wymiankę.
Miała być tylko zakładka,
a otrzymałam  dodatkowo:
dwa piękne, haftowane obrazki w ślicznych ramkach,
i mnóstwo dzwoneczków i gwiazdek
na choinkę.





Od Natalii z bloga "Zaczarowany papier"
otrzymałam wianek, który wygrałam w jej zabawie.
Jest śliczny i już wisi przy drzwiach wejściowych mojego domu.
Do wygranej Natalia dołączyła też niespodziankę:
dwie szydełkowe podkładki i szydełkowe kolczyki
oraz uroczą sówkę:)
Natalia, dziękuję!



 Na koniec chciałam Was
serdecznie zaprosić do odwiedzin
mojego drugiego bloga.
Blog założyłam niedawno,
 by promować rękodzieło
i wszelkie prace artystyczne najmłodszych.
Mam grupkę studentów:)
uwielbiających lepić, rysować, zszywać,
wycinać...
Fajnie spędzamy czas.
Można podejrzeć klikając w banerek:)


Miłego wieczoru!



11 komentarzy:

  1. Gratuluję :) świetne prezenty z wymianki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo super! Nie spodziewałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje gratulacje dla Ani 😀 Piękne rzeczy otrzymałaś 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty , szczególnie ozdoby na choinkę mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdoby na chinkę są przepiękne! Kupiłam podobne w zeszłym roku, coś pieknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już sporą kolekcje dzierganych ozdób na choinkę - dzięki pewnym dziergającym duszyczkom, bo mnie szydełko nie lubi:(

      Usuń
  6. Gratuluję zwyciężczyni!
    Niespodzianki są przeurocze, jeszcze raz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ niespodzianek dostałas. Nie ma to jak świat blogowy, pełno w nim wspaniałych duszyczek:)
    Karteczka mi sie podoba, chociaz miałaś z nią kłopot to jednak ładnie wyszła:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu, sporo wspaniałych duszyczek poznałam tutaj;) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń