niedziela, 27 listopada 2016

Co to?...


Zajrzyjcie tutaj :)
klik w banerek



Zapraszam!


16 komentarzy:

  1. No właśnie ! Dobre pytanie , co to ?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie ! Dobre pytanie , co to ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam, obejrzałam. Piękne prace tworzą dzieci dzieci. Najważniejsze, że jest ktoś kto je zachęca :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię te nasze sobotnie spotkania:)
      Również pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Coś nowego i ciekawego :). Dzieci spisały się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! I tak na ucho powiem Wam najczęstsze pytanie-prośbę, jakie padało podczas pracy:
      "zawiąże pani supełek?"
      :)))

      Usuń
  5. Cały czas praca wre :)
    Podziwiam i bardzo pozdrawiam, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem co to jest ale pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu! Zajrzyj do "TWORZYwa" a wszystko będzie jasne:)

      Usuń
  7. Ja dzisiaj wpadam tu " ni z gruszki ni z pietruszki",ale musiałam Ci to napisać. Już kilka razy zdążyłąm się "podpisać" pod Twoimi słowami w komentarzach na innych blogach.Parę razy zdarzyło się,że chciałam pod postem napisać dokładnie to samo co ty już zdążyłaś tam powiedzieć.
    Ostatnio u Anstahe (post z aniołem).
    Niesamowite!!!Chyba naprawdę myślimy podobnie:)Bardzo podobnie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że napisałaś:) A to, że myślimy podobnie jest intrygujące.
      Pozdrawiam serdecznie i "lecę" poznać Cię bliżej:)

      Usuń
    2. Stare kino, sielskie klimaty, Katie Melua to również moje klimaty... i wszystkie stworzenia, duże i małe (koty i konie w czołówce) - jeszcze raz pozdrawiam:)

      Usuń
  8. No faktycznie coś w tym jest intrygującego.Ale to miłe wiedzieć,że jest ktoś kto myśli podobnie:)
    Jeszcze raz pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń