poniedziałek, 18 grudnia 2023

 Dzień dobry...

Na początek zacznę od życzeń świątecznych.
Takich wcześniejszych,
 ponieważ do blogosfery wrócę dopiero za rok,
tzn. w 2024:)))

Niech te Święta będą dla Nas i Naszych Rodzin
spokojne i piękne,
przeżyte w ciepłej atmosferze,
wśród kochanych bliskich,
z Jezuskiem Nowonarodzonym,
Maryją - Naszą Matuchną i Świętym Józefem.
Niech Gwiazda Betlejemska rozjaśni Nasze serca
głosząc Wielką Nowinę,
aby obok tego blasku, 
gdzieś w kąciku,
 znalazło się miejsce dla najbardziej potrzebującego człowieka.
Niech zdrowie Nas nie opuszcza,
miłość i dobro również.
Niech płomień świecy wigilijnej
dotrze do naszych Bliskich Nieobecnych,
a nam da ukojenie
i złagodzi tęsknotę za Nimi.
Szczęśliwych Świąt!

Do życzeń dołączam markerowy obrazek ze Świętą Rodziną,
kolorowany specjalnie na tę okazję,
ale namalowany na prośbę Agnieszki.




Mój grudzień był i jest bardzo smutny.
I chyba przez to
patrzę na niego jakoś inaczej.

Maleńkie i dobre zdarzenia, 
cieszą mnie dwa razy bardziej.



Miałam prawdziwą ucztę dla oczu,
gdy zobaczyłam tyle dziadków do orzechów.
Uwielbiam je i sama w domu posiadam takie figurki
stojące i na choince:)




... tylko w znacznie mniejszych ilościach i rozmiarach:)))

Przed wejściem do domu postawiliśmy świerk w donicy.
Pół dnia nas nie było, a świerk zwiedził chyba całe podwórko
taczany przez Bazyla.
M. posadził drzewko na podwórku - może z ziemi dinozaur nie wyrwie.
Natomiast wianek świąteczny wisi prawie pod dachem:)



Do mojego domu zawitały "nowe" anioły.
Jeden na ceramicznym kafelku z tego sklepiku - klik,
drugi od Basi - z pięknymi życzeniami
i dwiema cudnymi książkami.



I jeden reniferek od Dagmary.


Basiu, Dago bardzo dziękuję!
🧡

Kochani, dużo dobrego dla Was 
i najcudowniejszych Świąt Bożego Narodzenia!
🎄
Ściskam mocno
Iza

48 komentarzy:

  1. Twoja "Izabelka" ze Św. rodzina jest genialna, zachwycam się , zachwycam :) Nie udało mi sie pomalować Twojego obrazka. Po wyjeździe Magdy robiłam juz tylko bombki i serduszka. A kartki w większości powstały z grafikami Św. Rodziny. Za to w nastepnym sezonie od tego zacznę :) Izuś, paczuszka do Ciebie w leci, może odrobinę poprawi Ci grudniowy nastrój. Błogosławionych Świąt kochana :) i dziękuję za ...wiesz co :), pokażę po Świętach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, dziękuję:) Otrzymałam dzisiaj sms i się domyśliłam:) Napiszę na maila gdy przyleci. Uściski:)

      Usuń

  2. Dziękuję za piękne życzenia. Twoje Anioły są piękne, podziwiałam kalendarz czyli prezenty u Janeczki, cudne.
    Zajrzałam do poprzednich postów, Lisek mnie zachwycił, a muszę tez poprosić Cię o więcej zdjęć z Tallina.
    Mam nadzieję, że przykry grudzień skończy się w lepszym humorze. Życzę zdrowia i pogody ducha, serdeczności.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celu, bardzo dziękuję:) Tallin - piękne miasto. Cieszę się, że mogłam tam być. Wypatrzyłam wiele szczegółów z Twojej relacji na blogu:) Na świąteczne chwile czekam. Uściski:)

      Usuń
  3. Jakie piękne życzenia! Bardzo dziękuję! Ja Tobie także życzę wiele radości, pięknych chwil, dużo zdrowia, błogosławionych Świąt!
    Przepiękny obrazek ze Świętą Rodziną! No i cudne prezenty dostałaś od blogowych koleżanek :). A Bazyl nieźle sobie z tą choinką poużywał - niech też ma więcej radości z okazji świąt :)))).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję:) Bazyla wymienię na pudla jak zmarnuje ostatnią szansę, którą mu dałam:D
      Spokojnych Świąt Małgosiu!

      Usuń
  4. O jejku, jak u ciebie ślicznie !!! Przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudny obrazek 🙂
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko:) Ściskam mocno i życzę spokojnych Świąt!

      Usuń
  6. Przepiękne anioły. Dziękuję za życzenia i odwzajemniam . Wszystkiego najlepszego na Święta i Nowy Rok.🎄🎄🎄🎄🎄☃️☃️☃️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, bardzo dziękuję:) Tobie również życzę tego samego!

      Usuń
  7. W takim razie i my życzymy ZDROWYCH, SPOKOJNYCH I RODZINNYCH ŚWIĄT. Ale jakby nie było - zdrówko jest najważniejsze!!

    Piękny wystrój. Faktycznie dziadki do orzechów między choinkami wyglądają dostojnie i zacnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Izuniu za życzenia,
    ja Tobie i Twojej rodzinie chcę życzyć nieustannego błogosławieństwa od nowonarodzonej Dzieciny oraz nieustannej wzajemnej radości na cały rok.
    Zachwycił mnie zimowy krajobraz w Twoim ogrodzie. U nas dzisiaj rano padał śnieg, nawet tak konkretnie, ale już stopniał. Na widok dziadków do orzechów mnie samej roześmiała się gęba - jednoznacznie kojarzą mi się ze świętami Bożego Narodzenia. Z zainteresowaniem podziwiam Wasz świąteczny wieniec - jest przepiękny, i myślę że wniesie wiele takiego domowego ciepła w te święta.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, bardzo dziękuję za tyle miłych słów. Maja moc. Spokojnych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia:)

      Usuń
  9. Piękne prace :) A dziadki do orzechów robią wrażenie wielkością... Zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownych świąt, kochana. Spokojnych i z uśmiechem na ustach. Twoje anioły o pięknych twarzach oglądałam na blogu u Janeczki, coś cudownego. I dziękuję za życzenia i za wszystkie Twoje miłe słowa u mnie. Całusy przesyłam i radosnych dni Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Spokojnych i zdrowych Świąt!
      :)

      Usuń
  11. Pełen świątecznej magii post :) Wspaniała ilustracja, zdjęcia zimowe zachwycają... Magiczne prezenty otrzymałaś... Dużo zdrowia i spokoju dla Ciebie, do zobaczenia w 2024 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko:) tobie równiez zyczę dużo zdrowia!

      Usuń
  12. Kochana Izo ! Trzymaj się ! Zawsze po smutku przychodzi radość, więc na pewno tak się stanie. Życzę Ci, by Święta były dla Ciebie czasem wytchnienia, odpoczynku, refleksji. Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, bardzo, bardzo dziękuję:) Tobie również życzę Spokojnych i pięknych Świąt!

      Usuń
  13. Piękny obrazek Świętej Rodziny jak również Twój wianek. Dziękuję za wyjątkowe życzenia. Tobie życzę błogosławieństwa od Bożej Dzieciny, by Święta upłynęły w zdrowiu, spokoju i miłości!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny obrazek Świętej Rodziny, masz talent!!! Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) również życzę Wesołych Świąt!

      Usuń
  15. Wesołych Świąt, Izuniu.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna Święta Rodzina, niezwykła. Mój dom jest przyozdobiony w Twoje Anioły Izulko. Radości w sercu Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrazek ze Świętą Rodziną uroczy, bardzo ciepły i miły. Pięknego okresu świąteczno-noworocznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wszystkie prace - Twoje i te od dziewczyn.
    Twoje rysunki podziwiam od dawna i jestem nimi zauroczona, tym razem również!
    Życzę, aby smutny czas czas przeminął. Życie jest piękne, ale czasami niestety trudne. Oby w nowym roku smutnych chwil było jak najmniej.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, bardzo dziękuję za piękne życzenia:) Tobie również życzę radości, zdrowia i pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń
  19. Izuniu, dziękuję za piękne życzenia. Życzę Tobie kochana, aby Nowy Rok był dla Ciebie szczęśliwy, spokojny, pełen radości i pięknych chwil. Prześliczne prace! Obrazek rodziny świętej bardzo mnie zachwycił, te detale są niesamowite! I cudne dziadki do orzechów :).
    Buziaki i uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję:) Ja Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Ściskam mocno:)

      Usuń
  20. Pięknego Nowego Roku, a w nim dużo zdrówka, miłości, dobra, spokoju życzę kochana🤗🍀💚🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję:) Dużo szczęścia w Nowym Roku!

      Usuń
  21. Witaj Izo po raz ostatni w tym roku
    Nieustająco zachwycam się Twoimi anielskimi obrazami. Może kiedyś i ja podobnie jak Basia przyozdobię nimi moje mieszkanko:))))
    Pozdrawiam ciepło, życząc samych dobrych dni w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismenko, dziękuję bardzo. Wiesz, że w galeryjce są moje malunki do wzięcia - zapraszam:))) Tobie również życzę zdrowia i pięknego Nowego Roku!

      Usuń
  22. Komentarz chyba trafił do spamu:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyciągnęłam:))) Nie mam pojęcia dlaczego niekiedy tam trafiają. Staram się zaglądać - znajduje tam nawet moje odpowiedzi do komentarzy.

      Usuń
  23. Ojej Święta Rodzina jest cudna 🥰 niech Dzieciątko Jezus Wam błogosławi każdego dnia !!!

    OdpowiedzUsuń