piątek, 26 października 2018

Kilka...
dni bez komputera dobrze mi zrobiło;)
Mój stary laptop po prostu rozpadł się na dwie części
i musiał dostać nowe wdzianko.
Znowu działa,
więc umieszczam zdjęcia składaczka
(mojego pierwszego)
na wyzwanie Hubci.

Klik w banerek!

Jako pierwszy powstał składaczek dokładnie wg filmiku,
 do którego link wstawiła Ewa.
Tuż po sklejeniu białej bazy wpadłam na pomysł,
aby kolorowankę umieścić bezpośrednio na marginesach kartki.
Na zielonym kropkowanym tle będą życzenia wielkanocne
i kilka śmiesznych świątecznych wierszyków.
Zostawiłam dużo miejsca do pisania;)






Na kartce umieściłam śliczne haftowane jajeczko z narcyzem, 
które dostałam od Marioli, gdy wspólnie bawiłyśmy się
 w dawnej zabawie Hubci.

Kartka jest bardzo pracochłonna i wychodzi dosyć duża 
(20 x 20 cm),  dlatego postanowiłam ją pomniejszyć tak,
aby zmieściła się do kwadratowej koperty.

Powstała taka 13 x 13 cm :)






Obie karteczki zajęły mi sporo czasu.
Oj, ćwiczyłam przy nich cierpliwość, ćwiczyłam:)))
Fajnie jednak się bawiłam, 
bo to było coś innego, niż robiłam dotychczas.




Miłego weekendu!


15 komentarzy:

  1. Izuniu jesteś niesamowita jeśli takie cudo stworzyłaś pierwszy raz!!!! Widać ile pracy włożyłaś, ile detali! Po prostu śliczny składaczek!! :)) Miłego wieczoru życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję bardzo. Kartkę stworzyłam dzięki przejrzystemu filmikowi - kursikowi.
      Ciężko było z wycinaniem i oklejaniem ;P

      Usuń
  2. Śliczne obie wersje !!! Kolorowanki pięknie pomalowane, hafciki cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te składaczki, takie kartki z niespodzianką :)
    Miłego weekendu Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Izabelko, jestem po prostu oczarowana tymi karteczkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne składaczki, proszę o więcej :)

    OdpowiedzUsuń