czwartek, 20 sierpnia 2020

Zasady zabawy

Jest...
mi niezmiernie miło,
że kilka osób zainteresowało się moją zabawą.
Cieszę się bardzo:)
🧡
Na początek - zasady!
Ten post będzie tylko "zasadowy", następny już będzie wyzwaniowy.
:)

Zabawie nadałam tytuł: "Oblicza, odbicia, odsłony sztuki".
Stworzyłam nawet baner główny:)
Nie trzeba umieszczać go u siebie. 
Wystarczy, że będzie na moim blogu, na pasku bocznym.


 Zabawa polega na przedstawieniu swojej pracy  
wykonanej na podstawie inspiracji - zdjęcia.
Prac starszych tu nie podajemy, nawet jeśli doskonale pasują do inspirującego zdjęcia.
Tworzymy nowe:)
*
 Trwa 12 miesięcy, czyli od 20. 08. 2020 r. do 20. 08. 2021 r.
*
W każdym miesiącu inspiruje jedno zdjęcie. 
Będę je umieszczała wieczorem - 20 dnia każdego miesiąca. 
Fajnie by było, gdyby prace pojawiły się do tego dnia,
 ale pamiętajcie - przyjmuję je w każdym terminie trwania zabawy:)
*
 Techniki wykonania pracy są dowolne! 
Nie będę ich wymieniała, bo przyjmuję wszystko, co stworzycie. 
Mamy pokazać różne odsłony sztuki. Mogą pojawiać się nawet prace literackie.
 Możemy inspirować się całym zdjęciem lub jego elementem, a także kolorystyką.
*
 Do inspirującego "zdjęcia miesiąca" możemy wykonać dowolną ilość prac,
 samodzielnie lub wspólnie z inną osobą.
*
 Pracę publikujemy w poście u siebie na blogu 
a link do niej wklejamy w komentarzu 
z postem wyzwaniowym z danego miesiąca, 
czyli u mnie.
*
Ja Was odwiedzam, zabieram minimum jedno zdjęcie 
(przystępując do zabawy - zgadzacie się na to)
które umieszczam u siebie w poście wyzwaniowym, podpisuję i linkuję autora.
*
 Do zabawy można dołączyć kiedy się chce i zrezygnować również w każdym momencie, uczestniczyć systematycznie lub od czasu do czasu.
*
 Zabawę można łączyć z innymi wyzwaniami.
*
Wiem, że każdy lubi nagrody, dlatego przygotuję taką na koniec zabawy. 
Na razie nie wiem kompletnie co to będzie - niech to zostanie niespodzianką.
Za każdą pracę zgłoszoną do mojej zabawy jej uczestnik otrzyma los 
biorący udział w losowaniu tej niespodzianki,
na zasadzie: jedna praca - jeden los, sto prac - sto losów:)))
***
Po sugestiach ogłaszam, że "zdjęcia-inspiracje" wybieram sama, 
ale jeżeli macie jakieś ciekawe propozycje,
ślijcie śmiało.
 (izzakup@gmail.com)

Serdecznie zapraszam!
Iza

Zdjęcie znalezione w sieci.


16 komentarzy:

  1. Dziękuję w imieniu wszystkich bawiących się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jasne! :) Kot się robi :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Już jestem ciekawa tych wszystkich prac jakie powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja non stop zaglądam na bloga czy nie wpływają 😂

      Usuń
  4. Agnieszka, dopiszę jeszcze, że fotografia jako praca też jest mile widziana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero wróciłam z urlopu . Mogę się odrobinkę spóźnić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak napisałam wcześniej - pomysł bardzo mi się podoba, będę starała się dołączać do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś moją inspiracją ! Bardzo fajny pomysł z tą zabawą !

    OdpowiedzUsuń