środa, 3 listopada 2021

 Jesienna...



zmobilizowała mnie
do wykonania kilku prac:
zakładek i markerowych aniołków.

Na początek pochwalę się swoim prezentem:)))



Moniko, bardzo dziękuję!
Czerpię ogromną przyjemność z używania zakładek,
które otrzymałam od Ciebie.
Dla Leacathy, do której poleciały moje jesienne prace,
stworzyłam dwie zakładki w technice decoupage.
Wybrałam serwetki,
ponieważ bałam się eksperymentować z papierem ryżowym,
którego jeszcze nie poznałam dobrze.
Na jednej z zakładek namalowałam liście farbami akrylowymi.




Na kartce, specjalnie dla Kasi,
powstał markerowy jesienny anioł.


I tak, będąc już w jesiennych klimatach,
powstała jeszcze jedna zakładka i aniołek
jako podziękowanie za jesienne cuda,
które przysłała mi Zaklęta Igiełka.



W rzeczywistości kolory tych prac są bardziej nasycone, 
ale aparat zrobił mi psikusa i zdjęcia wyszły mi blado.

🧡
Bardzo dziękuję Justynce 
za zorganizowanie tej zabawy.
Cieszę się, że lepiej poznałam kolejne dwie super-dziewczyny,
o takiej samej pasji jak moja:)))

Do napisania!
Iza


39 komentarzy:

  1. Izabelko, wspaniale się obdarowałyście.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, jesienna wymianka - obie bardzo się postarałyście:) Serdeczności Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuś!
      Mnie nasza zabawa dała dużo radości:)

      Usuń
  3. Wspaniała wymianka dziewczyny, a Twoje anioły Izunia...Ty wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza myśl: jakie to wszystko śliczne.
    Świetne pomysły, rewelacyjne wykonanie, a na koniec piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy stworzyłyście! Aż miło popatrzeć:)
    Uściski Izuś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wymiankowe prace🤩Twoje anioły rewelacyjnie wyglądają w każdej odsłonie, jesiennej też🤩 Dekupaż też pięknie Ci wychodzi, ptasia zakładka zachwycająca, pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu, bardzo się cieszę, że moje zakładki Ci się spodobały. Zawsze się stresuję czy przypadną do gustu. Dziękuję za Twoją paczuszkę jesienną, była dla mnie prawdziwą niespodzianką i jakże cudowną :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monka, cieszę się, że sprawiłam Ci odrobinkę radości. Pięknie tworzysz, a Twoja jesienna zakładka w listki jest teraz w książce, którą czytam:) Dziękuję za piękne dary:)

      Usuń
  8. Wspaniałe prace - zarówno te, które dotarły do Ciebie jak i te, które wysłałaś:) wspaniały jesienny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładki i obrazek z aniołem - cudne są i niepowtarzalne !!! Brak słów... A i prezencik dostałaś piękny ! Buziaki posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się obdarowałyście w tej ciekawej zabawie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Izuniu kochana a ja bardzo Tobie dziękuję za udział :). Piękne prace pojechały w oby dwie strony :). Cieszę się, że wymianka udała się.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe prace, naprawdę cudowna zabawa :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są Twoje zakładki! Wszystkie inne prace podziwiałam już u Justynki i od razu rzuciły mi się w oczy Twoje Anioły i Twoje zakładki. One są wyjątkowe i niepowtarzalne. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle miłych słów:))) Bardzo się cieszę:)))
      Dziękuję!

      Usuń
  14. Cudowne prace. Szkoda, że mi nie udało się załapać na tą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczności! do tego w moich ulubionych klimatach! z pewnością będą cieszyć nowe właścicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaświadczam, że zakładki są piękne i mają cudowniejsze jeszcze kolory niż na zdjęciach. Zakładki na zmianę u mnie w użyciu. A kartka stoi sobie na półce z książkami i kartką od Małgosi. Jeszcze raz dziękuję! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się pięknie wymieniłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zakładki.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń