sobota, 4 czerwca 2022

 Komplecików...

dekupażowych
ciąg dalszy:)


Przepiękna serwetka od Justynki
znalazła miejsce na zakładce i podkładce.
Komplet prezentuję na starej książce kucharskiej
mojej Mamci.
Pasuje do łyżeczek:)))




Z drugiej strony kropeczki (też od Justynki)
i akrylowe serduszko.



Na chusteczniku namalowałam wzorki,
ponieważ serwetka, którą wybrałam "zginęła".
Stąd zielono-złote esy-floresy:)






Powstała również kolejna markerowa Matka Boża 
inspirowana piękna ikoną
Matki Bożej Milczącej
zwanej również Matką Ciszy.



Postaram się pokazać jak błyszczy:)


Do napisania:)
Iza


45 komentarzy:

  1. Przepiękna Mateczka, nie znałam takiego Jej tytułu. Super prace Izuniu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace! Ja nieustająco zachwycam się Twoimi Maryjkami i aniołkami, one mnie najbardziej chwytają za serce :).
    Tymczasem moje markery bezproduktywnie leżą w pudełku i czekają na przypływ weny, mam pewne pomysły, tylko jeszcze żeby doba była dłuższa... ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję:))) Niech czekają, przyjdzie na nie czas... Ciekawa jestem bardzo, co zmalowałabyś markerami, bo masz ogromne zdolności. Wystaw je na widoku, może będą bardziej kusiły:)))

      Usuń
  3. Kolejna piękna Maryjka, ogromnie mi się podoba. Twoje prace decu też urocze. Fajnie wybrnęłaś z ozdobieniem chustecznika, prezentuje się świetnie. Miłej niedzieli Izabelko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko mnie zachwyciła, Izabelko, ale już jeśli chodzi o Maryję to brak mi słów, by wyrazić podziw.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję za miłe słowa:)
      Ukochy

      Usuń
  5. Twoje prace są po prostu niesamowite, bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace stworzyłaś :). Zdolniacha jesteś :).

    Taka książka kucharska, to istny skarb :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności, wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście jestem zachwycona najpierw zakładką i podkładką pod kubek. Ale kiedy doszłam do Maryjii to dopiero mnie zatkało. Jesteś niesamowita w przenoszeniu ich na papier, niczym kserokopiarka. Tylko z funkcją wydobywania ich piękna. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace. Zazdroszczę talentu. Ja mam dwie lewe ręce
    Pozdrawiam czerwcowo 

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna, miód na moje serce :) Ty wiesz, Izunia, ze ja sie zachwycam Twoimi wizerunkami Maryi :) Nawet sam Ojciec Święty ma ten obraz :) Piękna, cudowna, zachwycajaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, wiem i bardzo się cieszę:) Tak, dotarła do mnie informacja, że Papież Franciszek bardzo lubi wizerunek Matki Bożej Ciszy.
      :)

      Usuń
  11. Kropeczkowy kumplecik wielce ujmujący. Musiałam sobie zdjęcie powiększyć, żeby zobaczyć dokładnie z czego on, bo w pierwszej chwili wydawało mi się, że szyty z jeansu.
    Też jak Lenka nie znałam tego tytułu Maryi. Ale ostatnio natknęłam się kilka razy na artykuły i książkę o modlitwie ciszą. Znak wydał "Cisza. Najstarsza modlitwa świata" i to jest z opisu wydawcy: "Modlitwa ciszy była częstą praktyką w czasach Mojżesza i Abrahama, Jana Chrzciciela i Jezusa oraz w czasach świętych pustelników i mistyków. W dzisiejszych czasach stała się luksusem, ponieważ hałas opanował cały świat. Współczesny człowiek polubił ustawiczny szum, a co gorsza – uzależnił się od niego. Bez hałasu nie potrafi egzystować i bez niego odczuwa wewnętrzną pustkę." No sama prawda po prostu. Książki nie czytałam, więc nie wiem, co ona warta w całości, ale praktykę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplecik na drewienku. Ten biały tusz jakoś jeansowy szyk zadał:))) Ciekawe rzeczy napisałaś o modlitwie ciszą. Mnie dźwięczą w głowie słowa Norwida " I wtedy to ja, wziąwszy mój łzawy różaniec, zmówiłem na nim pacierz potężnym milczeniem."
      Uściski
      PS. Znalazłaś już zdjęcie?

      Usuń
    2. P.S.
      Żeby to jedno! Męka wyboru mnie wykończy! ;)

      Usuń
  12. Przepiękne wszystkie prace jesteś uzdolniona we wszystkich kierunkach ,widać to po różnorodnośći prac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejejej jakie cuda. Chodzi za mną chustecznik w błękitach, ale takiego bym nie umiała wymyślić ani zrobić.
    Zachwycam się Twoimi pracami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agajko, dziękuję. Ja zawsze swoje do Twoich chusteczników porównuję :DDD
      Uściski

      Usuń
  14. Rewelacyjny komplet zakładka - podkładka. Uroczy chustecznik.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana ! Zachwycam się każdym drobiazgiem, który wychodzi spod Twych rąk. Widać, że wkładasz w to całe serce. Pozdrawiam ciepło i zyczę dobrego tygodnia !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, bardzo dziękuję za tak miłe słowa:) Również miłego!

      Usuń
  16. Matka Ciszy mnie oczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie prace są rewelacyjne! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie tworzysz... podoba mi się, że pokazałaś chustecznik we wnętrzu, w codziennym otoczeniu - praca nabiera wtedy dodatkowego wymiaru :) chustecznik świetnie tam pasuje! Łyżeczki wspaniale wykorzystałaś na zestawie :) a obrazek - jak zwykle - jedyny w swoim rodzaju!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam zacząć od kompletu, ale Maryjka to arcydzieło godne pierwszeństwa. To Twój znak szczególny razem z aniołami. Więc się zachwycam. Komplet podkładka i zakładka , to jak już zapewne pisałam nie raz, to to co tygryski lubią najbardziej.
    Niby co ma książka do herbaty czy kawy, ale to przecież nierozerwalny duet, przynajmniej w moim przypadku. Ten Ci taki retro wyszedł😉 cudny komplecik. Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać ,że za tą filiżankę cudnej urody to bym się dała pokroić 🤪

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za miłe słowa Monika. Lubię moje Maryjki i aniołki, najbardziej, gdy je maluję:))) dlatego cieszy mnie, gdy się podobają innym:)
      Filiżanka pochodzi z kompletu i rzeczywiście pięknie się prezentuje:) Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  20. Uraczyłaś nas kolejną porcją piękna w czystej postaci. Dekupażowe komplety fantastycznie się prezentują, ale jak wiesz uwielbiam Twoje anioły, a teraz również Maryjki. Jesteś niesamowicie utalentowana i pięknie opowiadasz rzeczywistość przez swoją sztukę. Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle ciepłych słów :))) Również serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń