sobota, 24 grudnia 2022

 Przesyłam...

najcieplejsze życzenia.
Niech ten świąteczny czas będzie 
najpiękniejszy,
niezapomniany,
pełen klimatycznego uroku,
jaki może nieść tylko jedna gwiazda:
Gwiazda Betlejemska.
Niech jej blask wskazuje Nam Wszystkim drogę do Jedynego.
Niech pokaże Nam najbezpieczniejsze dróżki codziennego życia.
Niech wniknie głęboko w Nasze serca,
aby zawsze były pełne dobroci, szczerości i miłości.
Niech przekaże Nam Wszystkim błogosławieństwo od Narodzonego.
Niech uleczy wiele ran, przyniesie zdrowie
i podpowie, jak postępować,
aby każdy mógł o Nas powiedzieć
To Jest Dobry Człowiek.


Iza

25 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję. Również życzę Zdrowych i Wesołych Świąt. Spokoju i Radości.❄️🎄🎅

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt, Izabelko.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnych, rodzinnych, zdrowych i radosnych Świat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, głębokie życzenia, niech się spełnią nam wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego cudownego, wszelkiej pomyślności, dużo zdrowia i chwil odpoczynku :) ściskam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne życzenia.
    Samego dobra Tobie i Twoim Bliskim. 🎄

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję Izuniu za cudowne życzenia. Ja Tobie i Twoim najbliższym też życzę dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Niech będzie on dla Was dobry i łaskawy. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Izuniu, ja Tobie i Twoim najbliższym też życzę dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Obyś dalej tworzyła tak cudowne rzeczy. Ściskam świątecznie

    P.S. Dziwne, byłam pewna, że zamieściłam tutaj już komentarz z życzeniami... Widać blogger znowu mnie nabrał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko:)
      A komentarz pierwszy trafił do spamu.

      Usuń
  10. Dziękuję za piękne życzenia ... odwzajemniam poświątecznie (przepraszam, że spóźnione, nie wyrabiam się) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Iza za życzenia i wizytę u mnie. Tobie na Nowy Rok życzę przede wszystkim zdrowia dla Ciebie i Twoich najbliższych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że miałaś cudowne święta :).

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :).

    OdpowiedzUsuń