niedziela, 1 października 2017

Wpadam...
na chwilkę,
aby pochwalić się podarunkiem od Małgosi X.


 Jesieniuszek jest mój!
Specjalnie odsyłam do Małgosi,
bo świetnie pokazała większość jego zakamarków.

Nie tylko albumik, 
bo Małgosia podarowała mi śliczną i bardzo optymistyczną kartkę
z pszczółkami,
lnianą, haftowana wstęgę w bukieciki,
oryginalne cekiny na siatce
i wafelki z suszonymi śliwkami - pycha!





Małgosiu! Bardzo Ci dziękuję!
Albumik z uroczymi skrytkami
 przypomniał mi zabawę z dzieciństwa.
:)
Uwielbiałam robić sekrety.
Szukałam większej szybki,
zbierałam kwiatuszki, kamyczki, patyczki itp.
Kopałam dołek, w którym układałam kompozycję
ze znalezionych skarbów.
Przykrywałam ją szkiełkiem,
zasypywałam ziemią,
i rozkoszowałam się odkrywaniem paluszkiem
ślicznego obrazka spod szkiełka.

Z ogromną przyjemnością otwierałam 
wszystkie sekrety jesieniuszka
i odkrywałam ukryte w nim skarby.

Ściskam Was mocno
i dziękuję, że zaglądacie do mnie:)))


28 komentarzy:

  1. Śliczny albumik ! Miałam okazję podziwiać na żywo jej prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, śliczny! Ileż ja go razy oglądałam, tak bardzo mi się podoba.
      :)

      Usuń
  2. Izabelko, jak dobrze, że przypomniałaś... Też robiłam takie sekrety - ileż to było radości!
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, było, było!
      Jeszcze ta tajemnica... i możliwość pokazania najlepszej przyjaciółce:)
      Dziękuję Małgosiu za tyle radości. I za przywołanie tych wspomnień!

      Usuń
  3. Małgosia robi cudowne albumy. Ja także jestem szczęśliwą posiadaczką jej pracy. To magia:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Aniu to ujęłaś - Małgosia robi magiczne prace:)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  4. Wspaniały albumik :) Też stałam w kolejce u Małgosi :) Gratuluje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny albumik :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiałam te skarby u Małgosi :), fantastyczne nie dziwię się Twojej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję. Piękny jeleniuszek. Małgosia jest mistrzynią w tych albumikach. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz Agula rację, Małgosia jest mistrzynią!

      Usuń
  8. Wspaniały album. Małgosia robi same cudeńka. Takie ziemne bukieciki za szkiełkiem też pamiętam 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Tina z Tobą. Małgosia pięknie tworzy:-)

      Usuń