niedziela, 20 grudnia 2020

Piąta odsłona

 Piąta...

już odsłona zabawy ze zdjęciem.

O mało o niej nie zapomniałam:P
W poprzednim poście napisałam, 
że wpadnę z życzeniami tuż przed świętami.

A zabawa???

Zdjęcie wybrałam już dawno.
Sama nie wiem, czy zachwycił mnie bardziej chłopiec czy pies.
Fotograf przedstawił ich fantastycznie!
Razem tworzą tak radosny duet, że nie mogę od zdjęcia oderwać oczu.
Zajrzyjcie do źródła - tam fotografii jest więcej.

Zdjęcie, które inspiruje w piątej odsłonie
wygląda tak:


Wstawiam jeszcze banerek dla chętnych
i otwieram galerię.



PS.
Bardzo dziękuję za prace do czwartego odcinka:
"Bodi w kokonku".
Są niezwykłe!

GALERIA

Małgosia i jej przewrotna interpretacja:)


Gosia


🧡

28 komentarzy:

  1. O matko jedyna, to zdjęcie zrobiło mi dzień :)))). Ciągle się uśmiecham :))). Też chce takiego psa i bawić się z nim w tak bajecznej, śnieżnej scenerii :))). Weszłam na stronkę, wszystkie ujęcia są genialne! No muszę podobnego psiurka uszyć:)))).
    Buziaki Izuniu i miłego dnia życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, tak zdjęcie fantastyczne. I pies! To owczarek węgierski - Komondor. Jest niesamowity, a na zdjęciach świetnie pokazany. Wyobrażam sobie już Twojego uszytka, będzie cudny:)))
      Dziękuję za buziole i Tobie Justynko, życzę cudnej niedzieli - ukochy!

      Usuń
  2. Izuniu, jakie cudne, radosne zdjęcie. Obejrzałam też pozostałe - aż się sama buzia uśmiecha.
    Miłej niedzieli, kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie Małgosiu, że zdjęcie spodobało się Tobie.
      Tobie również życzę miłej niedzieli, buziaczki:)

      Usuń
  3. O ludzie nigdy takiego psa nie widziałam ale cudo. Nawet nie wiem jak się zabrać do tego zadania. Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pies niesamowity! Nawet czytałam na temat rasy, bo ogromnie byłam ciekawa jak pielęgnować taką sierść.
      Wyobrażasz go sobie Lucynko ubłoconego? :DDD
      Serdeczności

      Usuń
  4. Rewelacja Izabelko, zdjęcie jest niesamowite! Nigdy nie widziałam takiego psa, jest piękny - wręcz nierzeczywisty. Podnosisz poprzeczkę z każdym wyzwaniem i to lubię:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, super. Ja już się nie mogę doczekać Twojej interpretacji. Uściski:)

      Usuń
    2. Moja interpretacja: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2021/01/najlepsi-przyjaciele.html

      Usuń
  5. Cudne zdjęcie:) Mam dwa skojarzenia! Zobaczymy co z tego wyjdzie - hi,hi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki pies w dredach :D.

    Hm, tym razem to mam nawet pomysł co by można zrobić, ale nie mam mocy przerobowych ani chyba umiejętności... Czekam niecierpliwie na wszystkie prace :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tę moc znajdziesz? Też jestem ciekawa prac.
      :-)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcie:) Rasa psa to Komondor.Mimo,że nie biorę udziału to banerek zamieszczam, strasznie jestem ciekawa prac. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Izabelko, tu jest moja interpretacja (ale bardzo przewrotna:)
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2021/01/pierwsze-skadaczki-w-tym-roku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo się cieszę i biegnę oglądać:)

      Usuń
  9. To już teraz oficjalnie się melduję z moimi dwiema pracami i dziękuję za przypomnienie:) Zupełnie zapomniałam tu dać znać - hi,hi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja oficjalnie przyjmuję zgłoszenia. Buziaki:)))

      Usuń
  10. Izuniu tutaj moja interpretacja
    http://zaciszelenki.blogspot.com/2021/01/chopiec-i-pies.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne prace:)
    Mimo,że każda inaczej zinterpretowana .A niektóre wręcz zaskakująco, są bardzo ciekawe:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłaś w sedno - ciekawe i świetne interpretacje.
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. No to nadrobiłam chyba wszystkie prace, które były zadane do tej pory. Tym razem zapraszam do obejrzenia naszego psa. Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/03/zrobine-z-mama.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Izuniu przepraszam za duże opóźnienie, ale jest i mój motyw pieska :)).
    https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2021/06/rozany-piesek.html
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Justynko, cieszę się, że jeszcze jeden piesek trafi do galerii:)

      Usuń