wtorek, 20 kwietnia 2021

 Siódma odsłona...

zabawy
wraca po przerwie.

Dziękuję, że poczekałyście.
💛

Dzisiaj zainspiruje nas zdjęcie wybrane przez Justynkę - Trzeci Pokój.
Justynka podesłała dwa zdjęcia z dmuchawcami, 
oba piękne,
ale ta fotografia właśnie mnie oczarowała i zaczarowała.

Nie mam jeszcze pomysłu na pracę
i to mi się spodobało,
bo jednak, gdy sama wybieram zdjęcie do zabawy,
patrzę na swoje możliwości.
A tu wyzwanie:)))
Kto podeśle zdjęcie następne?

Przygotowałam banerek dla chętnych.


Bardzo dziękuję za udział w szóstym odcinku z sikorką.
Tędy do galerii - klik!
Jeszcze raz przepraszam, że czekałyście 
na kolejną odsłonę.
Obiecuję, więcej przerw nie będzie i w sierpniu ogłoszę finał.

Czekam na dmuchawce w słońcu
i oficjalnie otwieram galerię.
:)

GALERIA





























🧡

49 komentarzy:

  1. Zdjęcie rzeczywiście piękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no. Świetny obrazek. Fajnie, że wróciłaś i masz ochotę dalej kontynuować tą zabawę. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie :) Może i mi uda się coś z dmuchawcem wyczarować? Tylko czy czas pozwoli...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie! Inspirujące może być bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłam pomóc;) spróbuję też dołączyć do tej odsłony:) fajnie, że zabawa wróciła!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Justynko. Za zdjęcie inspiracje dziękuję:)))

      Usuń
  6. Dzisiaj rano widziałem pierwsze dwa kwitnące mlecze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam dmuchawce, choć jak już fruwają to zawsze w nosie mnie kręci :)). Zdjęcie śliczne, bardzo romantyczne. Nie wiem, czy podołam zadaniu... pomyślę :).
    Buziaki Izuniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne były sikoreczki! To czekam teraz na dmuchawce:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak się cieszę! Polubiłam tą zabawę i na prawdę mi jej brakowało. Zdjęcie wspaniałe i romantyczne - zdecydowanie moje klimaty. Uściski Izabelko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, super. Cieszę się, że temat Twój:)))

      Usuń
    2. Moja interpretacja tutaj: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2021/04/dmuchawiec-i-sonce.html.
      Buziaki:)

      Usuń
    3. Super Ewuś, lecę po pierwszego dmuchawca:)))

      Usuń
  10. O, rzeczywiście wyzwanie! Z ciekawością zobaczę realizacje.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motyw z dmuchawcem bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcie jest piękne, a sam dmuchawiec daje tyle możliwości.

      Usuń
  12. to zdjęcie z dmuchawcem jest takie piękne, miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Izabelko, bardzo inspirujący ten dmuchawiec. Będę ostro myśleć:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na realizacje , na pewno niejedna zaskoczy. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne zdjęcie, już widzę Wasze prace pełne wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdjęcie super:) Może coś mi się uda wymyśleć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Izuniu, mam nadzieję, że moja kartka pasuje do zabawy:
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2021/05/soneczna-kratka.html

    OdpowiedzUsuń
  18. jest i mój dmuchawiec :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2021/05/dmuchawiec.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam zapytać do kiedy można zgłaszać pracę, bardzo podoba mi się haft, ale nie wiem czy dam radę, chcę jednak spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Terminu w zasadzie nie ma:) Można zgłaszać kiedy się chce:))) Każdego 20 dnia miesiąca wyznaczam nowe zadanie. Ważne, by do 20 sierpnia, bo wtedy zamykam zabawę i losuję osobę, do której wyśle skromny upominek. Kupa czasu:P

      Usuń
  20. Izulko- dorzucam :-D https://hubka38.blogspot.com/2021/05/zabawy-blogowe.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzień dobry:) U mnie na blogu dziś dmuchawiec do Twojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Izuniu kochana, przesyłam karteczkę z chyba z dmuchawcem. Hihi.
    Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/06/cutryna-czy-dmuchawiec.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Izuniu z małym opóźnieniem, ale i moje dmuchawcowe zakładki zgłaszam :).
    https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2021/07/wakacyjne-roznosci-i-sodka-wymianka.html

    OdpowiedzUsuń