środa, 20 lipca 2022

 Moje...

kolejne zrealizowane zamówienie
na markerowy obrazek religijny.


Św. Gertruda z Nivelles,
patronka pielgrzymów, podróżujących, ogrodników, szpitali
i... opiekunka kotów.


Przywołam stronę, otrzymaną od osoby, 
która zapragnęła św. Gertrudę mieć:)))
i obraz, na podstawie którego moja praca powstała.


Anioły, wizerunki Maryi, a teraz Święci - ostatnio takimi pracami zajmuję się najczęściej.
Pokochałam markery bardzo:)
Wszystko dzięki Ewie-Hubci,
 która dawno temu przesłała mi ich kilkanaście.
To od nich się zaczęło.
Ewuś, dziękuję!
Potem odkryłam kolorowanie i malowanie innych dziewczyn
🧡
 i wzorując się na ich pracach, uczyłam się
pracy z markerami.
Jednocześnie próbowałam tworzyć swoje digi stemple
- pierwsze były dziadki do orzechów:)))
można je jeszcze zobaczyć tu - klik.
A że:


powstał markerowy projekt związany z religijnymi malunkami,
który trwa do dzisiaj:)

Kochani!
Jeżeli lubicie moje markerowe prace
zapraszam do wakacyjnego rozdania.
Trochę nietypowego, bo na zlecenie:

Namaluję markerową pracę religijną
według projektu - zdjęcia lub wytycznych,
które otrzymam od osoby,
wylosowanej
spośród zgłaszających się do rozdania
w komentarzu pod tym postem.
Oczywiście, w przypadku jednej osoby,
żadnego losowania nie będzie.
Ale jeśli byłoby więcej chętnych...
:)))
To taka moja mała forma podziękowania
za to, że jesteście,
 napędzacie mnie do działania, 
inspirujecie, 
motywujecie,
uczycie.
🧡🧡🧡
DZIĘKUJĘ!

Można zgłaszać się do końca lipca.
😰
Teraz trzymam kciuki za to, aby chociaż jedna osoba się zgłosiła.

Serdecznie Was pozdrawiam
Iza

48 komentarzy:

  1. Wiadomo, że taka święta musi być piękna. Super wspaniałe wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Izuniu Twoje markerowe prace są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju, bo stworzyłaś swój własny, niepowtarzalny, oryginalny styl. Myślę, że wszędzie bym je rozpoznała :)). Uwielbiam te wszystkie cienie, detale, szczególiki - zawsze wychodzi Tobie wspaniale i zachwyca. Bije od Twoich aniołów i innych religijnych prac spokój, delikatność, o czym już Tobie pisałam :). Św. Gertruda wyszła cudnie!!! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy i myślę, ze chętnych nie zabraknie :). W mojej sypialni wisi obrazek św. Antoniego, bardzo stary, który odziedziczyłam po mojej kochanej prababci Antosi i jeśli los do mnie się uśmiechnie to właśnie jego zdjęcie podeślę :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję za tyle dobrych słów. Mam uśmiech od ucha do ucha:))) Św. Antoni również jest mi bliski. Ciekawa jestem, jaki jego wizerunek masz na obrazku. Ja zawsze kojarzę ten z lilią i Jezuskiem.
      Uściski dla Ciebie:)

      Usuń
  3. Pięknie Ci wyszedł obrazek! Dołączam się do komplementów Justyny, masz wspaniały styl rysowania. Cieszę się bardzo, że udostępniasz swoje anioły, bo je uwielbiam wykorzystywać na zakładkach. Dla mnie jest to już wystarczające podziękowanie😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, dziękuję:) Cieszę się bardzo, że moje prace znalazły Twoje uznanie. Buziaki:)

      Usuń
  4. Bardzo piękne prace, bardzo miłe dla oczu u serca. :) A ja się tam zgłoszę, nie wiem, co bym chciała, ale zgłaszam się. :) Podoba mi się buzia Św. Gertrudy, bardzo taka spokojna i pełna miłości, ślicznie wykonana. :))) Pozdrawiam ciepełko. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że dołączyłaś do rozdawajki. O mały włos nie przegapiłam Twojego komentarza, bo Blogger go nie opublikował.
      Uściski serdeczne:)

      Usuń
  5. Iza, do zakochania sa te Twoje malowidła, serce sie uśmiecha, usta i oczy :) Ja odmawiam modlitwę Św. Gertrudy co dzień uwalniająca z czyścca 1000 dusz :) ale nie jestem pewna czy to ta sama Św. Gertruda bo jest ich więcej :) Oczywiście staję w ogonku, który myślę że bedzie długi jak Gdańska do Wrocka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję. Tak, to chyba inna święta Gertruda taka mocą działa, ale może się mylę. Zresztą, co ja piszę, święci mają ogromna moc rozdawania swoich łask.
      Cieszę się, że bierzesz udział w zabawie. Nie przeżywam już stresu z mojej pierwszej rozdawajki. Teraz to mnie bawi, ale wczesniej... blog założyłam dawniej niż wskazuje pasek boczny i wtedy głównie lepiłam z masy solnej. Ulepiłam dwa aniołki (a jakże), z których byłam dumna jak paw i ogłosiłam swoje pierwsze candy. Dwa aniołki dla dwóch pierwszych osób, które je zechcą. Zechciała tylko jedna:))) i to do niej poleciały oba. A ja dostałam prztyczka w nos - bez pompy Izunia, cudów nie tworzysz. Serio, nie jestem nigdy pewna swoich umiejętności, dlatego taką ogromna siłę czerpię od Was kochane dziewczyny.
      Zresztą dobrze wiesz Aguś, jak jest, bo już podnosiłaś mnie do pionu.
      Uściski ogromniaste.

      Usuń
  6. Izabelko, cudowne przedstawienie świętej Gertrudy, podziwiam twoje ikony i oczywiście ustawiam się w kolejce (na pewno będzie długi). Marzy mi się moja patronka - św. Małgorzata z Kortony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo się cieszę, że dołączasz. Dziękuję za każde dobre słowo. Dla mnie mają ogromne znaczenie i moc. Ściskam mocno:)

      Usuń
  7. A jakże staję tu w kolejce i marzę o dobrym miejscu na liście, takich cudeniek nigdy za dużo. Ten projekt jest świetny, a możliwości tworzenia prac o charakterze religijnym są ogromne.Wiesz, że kazda Twoja praca w tym zakresie mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo Ci dziękuję za tak miłe dla mnie słowa i cieszę się, że dołączasz do zabawy.
      :)

      Usuń
  8. Ależ to cudne jest !!! Święta Gertruda ! Nawet nie wiedziałam, że była "kociarą". Na pewno też bym chciała taki piękny obrazek, tylko jeszcze nie wiem jakiego świętego. A niech tam... zgłaszam się !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, dziękuję bardzo. Tak, pomaga też zwalczać plagi myszy i szczurów:) Miło mi, że dołączyłaś do zabawy.
      :)))

      Usuń
  9. Ha. Popatrzyłam i od razu zamarzyło mi się... a tu dalej czytam o rozdaniu. ... To staję grzecznie w kolejce. Cudna jest ta Gertruda.
    W ogóle z ogromną ciekawością tu zawsze przychodzę, bo zaskakujesz. I masz takie cudowne pomysły. I lekką rękę. Styl jedyny w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agajko, dziękuję bardzo za te słowa:) Cieszę się, że chcesz wziąć udział w mojej skromnej rozdawajce. Uściski:)

      Usuń
  10. Cudownie kolorujesz. Dopiero dzisiaj poznałam Twoje digi stemple, może kiedyś skorzystam, dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie namalowałaś Świętą Ģertrudę. Wszystkie Twoje prace zachwycają. Nie wiedziałam, że jest patronką ogrodników i kochała koty. Zgłaszam się, bo gdyby jakimś cudem mi się udało, wisiałaby na honorowym miejscu w naszym domku w ogrodzie. Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tak życzliwe słowa. Cieszę się, że bierzesz udział w rozdawajce. Jest mi bardzo miło:)
      uściski:)

      Usuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że koty mają swoją patronkę. A przecież mam takiego mruczka w domu. Tzn. zawsze uważałam, że jest to św. Franciszek. Oto jak poprzez blogi poszerzamy swoją wiedzę. A św. Gertruda wyszła cudownie. Co do rozdawajki to nieśmiało ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Karolinko, że chcesz się bawić:) Ja również o patronacie św. Gertrudy dowiedziałam się droga blogową:))) Ślę serdeczności:)))

      Usuń
  13. Postacie świętych czasami mnie zaskakują. Gertruda z kotem, kto by pomyślał :) Twoje obrazki uwielbiam oglądać, ich technika jest nie do podrobienia. Oczywiście ustawiam się w tym długim ogonku po obrazek. Kiedy zapytałam męża czy chciałby mieć jakiś obrazek świętego pokolorowany Twoją techniką odpowiedział, że tylko Jan Paweł II go interesuje. Ja natomiast bym chciała św Apolonię. Jest to patronka dentystów i o dziwo nie mamy w rodzinie takiego lekarza to ze św Apolonią mamy pewną historię. Między innymi nasza córka najmłodsza ma tak na imię. Taki niby zbieg okoliczności a jednak. Może kiedyś opowiem. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Sylwia:) Cieszę się, że masz chęć się bawić u mnie. Święty Jan Paweł II - to byłoby dla mnie wyzwanie🤔 Święta Apolonia - obejrzałam jej wizerunki:) Uściski

      Usuń
  14. Masz wypracowany swój oryginalny styl, swoją własną kreskę... :)
    Chętnie ustawiłabym się w kolejce... ale rzecz w tym, że jestem osobą areligijną - nie należę do żadnego kościoła/ugrupowania/nurtu religijnego czy czegokolwiek podobnego :) lubię anioły - te uważam za coś, co nie należy do konkretnej religii - i jeśli mogę wziąć udział w zabawie z ewentualną nagrodą w postaci anioła, to zgłaszam się... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. Oczywiście, anioły też miałam na myśli ogłaszając zabawę:) Serdeczności:)))

      Usuń
  15. Gertruda wspaniała. Niewinna i urocza na Twojej pracy- ja też chcę się bawić:))Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Sylwia. Cieszę się i zapisuje do zabawy:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Wspaniała praca jak zawsze niepowtarzalna i wyjątkowa , bardzo mi się podoba, nie wiedziałam że jest święta która opiekuje się katami, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, bardzo dziękuję:) Ja również o św. Gertrudzie i kotach dowiedziałam się dopiero, gdy pracowałam nad obrazkiem. Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Cudnie pokazałaś Św. Gertrudę, jest taka spokojna, jakby zawsze nad wszystkim panowała... kocham Twój styl i Twoje Anioły ogromnie, więc grzecznie ustawiam się w kolejce. Po Anioła, który zerkając na mnie z obrazka będzie codziennie dawał mi siłę i poczucie, że jestem wystarczająca. Uściski Izabelko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, bardzo dziękuję:) Podobają mi się Twoje słowa o roli anioła:) Takie anielskie przesłanie przydałoby się również dla mnie:) Witam Cię w zabawie i przesyłam buziaki:)

      Usuń
  18. Piękna praca Izabelko. Twój styl jest już rozpoznawalny, charakterystyczny i ujmujący. Nie odmówię sobie przyjemności i staję w długim ogonku. Jeśli los się uśmiechnie poproszę o anioła stróża namalowanego Twoją ręką. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, bardzo dziękuję za te słowa i cieszę się, że chciałabyś mieć również mojego anioła malowanego markerami - anioła stróża:) Serdeczności dla Ciebie:)

      Usuń
  19. Piękne prace zawsze prezentujesz, Gertruda cudna. Nie mogę sobie odmówić przyjemności stania w kolejce ze wszystkimi poprzedniczkami.
    Moja patronką jest sw.Cecylia która jest patronką muzyki.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że chcesz się u mnie bawić:) Serdeczności:)

      Usuń
  20. No, jestem w szoku, nie miałam pojęcia o takiej świętej i najpierw się zdziwiłam, widząc kota na jej rękach.:) Piękny obrazek namalowałaś, zresztą, jak zwykle.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, no oczywiście, zgłaszam się do rozdawajki!:)

      Usuń
    2. Dziękuję Justynko:) Cieszę się, że dołączyłaś do zabawy:)

      Usuń
  21. Ojej bym przegapiła a uwielbiam Twoje anioły i inne prace więc zgłaszam się do zabawy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prace Izuniu. Oj wiele straciłam nie bywając na blogach. Nie wiem czy mi wolno zapisać się do zabawy - zadecyduj proszę sama. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenko, oczywiście, że zapisuję Cię do zabawy:)))
      Uściski

      Usuń