niedziela, 24 marca 2024

 Dzień dobry...


Wielki Tydzień ma być dla mnie
tygodniem wyciszenia i odpoczynku od wszelkich mediów,
dlatego już dzisiaj pragnę Wam Kochani złożyć świąteczne życzenia.

Niech czas oczekiwania na moment Zmartwychwstania 
Najwyższego Pana Jezusa Chrystusa 
będzie czasem przeżytym w głębokiej wierze i miłości.
Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarza Was i Bliskich
wieloma łaskami i błogosławi w każdym dniu.
Niech ten wielkanocny czas będzie piękny, 
spokojny i pełen życzliwości względem drugiego człowieka.
Niech w sercach zagości radość i szczęście.

Wesołego Alleluja!
💚

Chcę również podziękować Basi za cudowny obraz Chrystusa
oraz życzenia świąteczne.


Basiu, wizerunek towarzyszy mi stale przez ostatnie dni Wielkiego postu.
Jest niezwykły i piękny.



Dziękuję!
🧡

Wizerunek Chrystusa Frasobliwego
jest mi bardzo bliski.


Ten powstał jakiś czas temu,
jednak pomalowałam go "przed chwilą".


W lipcu odwiedziłam cudowne miejsce.
Ileż wiary, modlitw, intencji nieśli ludzie 
wraz z niepoliczonymi do tej pory krzyżami.
Wstawię kilka zdjęć z cudownego miejsca
a zainteresowanych zapraszam do klika powyżej.














W naszej Grabarce na Podlasiu nie byłam,
ale ci co byli, porównują Szawle na Litwie
właśnie z nią.


Dziękuję także Beatce za życzenia świąteczne
i urodzinowe oraz za przecudną haftowaną zakładkę.



Bea, tak mi jest miło, że pamiętałaś.

Dziękuję!
🧡

Na koniec - anioł z kokoszką.


Świętujcie w zdrowiu.
Przesyłam moc uścisków.
💛🐥🐣🐤💛

Iza

49 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego życzę, wiele zdrowia i pomyślności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również dołączam się do życzeń😊. Niech Wielkanoc przyniesie Nam mnóstwo radości i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego pozytywnego i wiosennego :) i urodzinowo: zdrowia, spełnienia marzeń, chwil spokoju, wielu inspirscji :)
    ta zakładka, która dostałaś jest obłędna :) co do pozostałej treści nie wypowiem się, z Twoich malunków najbardziej lubię anioły, tematyka religijna to nie "moja bajka" ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Izuniu za życzenia, ja Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze i najwspanialsze z okazji zbliżających się świąt Wielkanocnych. Mój tata był kiedyś na Grabarce i oczarowało go to miejsce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałaś ciekawy obraz.
    Twój Jezus też mi się podoba ale wygrał aniołek z kurką :).

    Ciekawe miejsce odwiedziłaś...

    OdpowiedzUsuń
  7. Izuniu, życzę Ci radosnych, spokojnych Świąt. Niech Pan Jezus Zmartwychwstały ma Cię zawsze w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  8. Błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy Iza. Wizerunek Chrystusa frasobliwego jest również i dla mnie bardzo bardzo szczególny. Moc serdeczności na ten ważny czas 😊🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych świąt Izuniu oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy miałaś urodzinowy? Ja chyba już jestem spóźniona. Jednak z całego serca życzę Ci tego co najlepsze. Niech Anioły towarzyszą Ci na Twoich codziennych ścieżkach
    Pozdrawiam i życzę dobrego Wielkiego Tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ismeno, bardzo dziekuję:)

      Usuń
    2. Pozdrawiam majem w kwietniu wraz z zapachem bzów za oknem

      Usuń
    3. Ismeno, dziękuję. Również ślę od siebie moc uścisków i pozdrowień.

      Usuń
  11. Dziękuję za życzenia i również życzę Ci radosnych, rodzinnych i wiosennych świąt.
    Spokoju, uśmiechu i dużo słoneczka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za życzenia. Odwzajemniam. Spokojnych ale radosnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie u Ciebie jak zawsze. Podziwiam Cię. Również życzę spokoju i pięknego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie mi się z Grabarka to miejsce skojarzyło.... piękne... jak i wszystkie Twoje dzieła a Basi Chrystus także.... czasu zadumy Izo !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też pomyślałam, że to Garbarka... niezwykłe miejsce. Izuniu, życzę Ci radosnego świętowania, a urodzinowo - wszystkiego, co najlepsze, zdrowia i radości, jak najwięcej pięknych chwil! Ściskam Cię mocno i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój Chrystus Frasobliwy- uwielbiam :) A Basi obraz widać, ze sercem malowany :) Mam w domu dokładnie taki sam obraz jak na zdjęciu z krzyżami- Serce Jezusa. Izunia wszelkiego dobra, miłości, pokoju, radości- Niech Zmartwychwstały Jezus wszystko to składa w Twoim sercu :) Radosnej Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezwykłe miejsce godne zobaczenia i przeżycia :-). Chrystus piękny. Radosnego świętowania życzę :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Obrazy cudne ,każdy niepowtarzalny !
    WESOŁEGO ALLELUJA

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego! Przepiękne twory artystyczne i wyjątkowe miejsce! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostaję na dłużej, zaobserwowałam bloga :) 🍀

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję:) Zapraszam serdecznie:)))

      Usuń
  20. Moc uścisków i serdeczności w Oktawie - każdy dzień to wszak jak sama Wielkanoc.

    Cudne zdjęcia. I Anioł z kokoszką też.
    Błogosławieństwa
    Agaja

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie. Góra Krzyży na Litwie jest mi znana. Byłam tam 2 razy. Miejsce niezwykłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Niezwykłe miejsce. Chciałabym tam wrócić.
      :)

      Usuń
  22. Droga Izuniu, z wielkim zainteresowaniem pojechałabym by zobaczyć zarówno Górę Szawle, jak i Grabarkę. Znam te miejsca tylko ze zdjęć, opisów, od nas daleko, a i życie ciągle stawia jakieś przeszkody by na dłużej wyjechać. Dlatego cieszę się, że o internet daje tyle możliwości zobaczenia pięknych miejsc. Raduje się moje serce na widok kolorowego Chrystusa pięknie oprawionego i wyeksponowanego. To dla mnie zaszczyt móc Ci ofiarować coś, co pochodzi z głębi serca... Jak zawsze, znów się zachwyciłam, teraz Twoim Frasobliwym, uwierz mi, każda Twoja praca ma najwyższą ocenę w moim widzeniu świata. Jak dobrze, że obudziłaś taki talent i czynisz z niego pożytek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję za Twój komentarz.
      Ja również staram się zwiedzać nasz piękny świat chociaż internetowo.
      Chrystus kolorowy jest mi bardzo bliski, tak jak autorka tego pięknego wizerunku.
      Ściskam Cię Basiu mocno i dziękuje z całego serca.

      Usuń
  23. Zaiste niezwykłe miejsce. Aż ma się ochotę rzucić wszystko i się tam udać. Natomiast Chrystus Frasobliwy bardzo przypomina mi rzeźby ś.p. Anny Padoł z Paszyna. Nawet jednego takiego mam. https://www.czarownawalizka.pl/index.php?route=news/article&news_id=37

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam - prześledzę dokładnie. Już lubię:)))

      Usuń