wtorek, 20 października 2020

Trzecia odsłona

 zabawy...

Oblicza, odbicia, odsłony sztuki.
Regulamin - klik!
Odsłona pierwsza - klik!
Odsłona druga - klik!

Bardzo dziękuję wszystkim uczestnikom 
za wspaniałe prace. 
"Dziewczynka z koszem" 
w każdej odsłonie jest cudowna,
i wesoła, i smutna.

Dzisiaj dziewczynka ustępuje miejsca trzeciej odsłonie.

*
*
*
*****
***
*


Inspirujące nas zdjęcie:


Podoba Wam się?

Galerię trzeciego odcinka zabawy uważam za otwartą!

Zapraszam.
Iza
💙

GALERIA






***
A tu tygrys w wodzie od Lucynki 
umieszczony w trzeciej odsłonie poza konkursem, 
Pasuje jak ulał do zdjęcia-inspiracji.
























🧡

45 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcie! Niestety ostatnio nie wyrabiam się czasowo i pewnie tygryska też nie zdołam zrobić :-( Ale podglądam Wasze prace, są piękne i różnorodne:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fiu,fiu - poprzeczka znów wysoko:)) Zdjęcie fantastyczne! Trzeba przemyśleć strategię podejścia do tematu - hi,hi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten tygrys. Wszystkie prace mam w głowie, tylko jakoś nie mogę przysiąść żeby to zgrać z codziennością. Wasze prace na pewno przerosną oczekiwania bo zawsze wszystkie super podchodzicie do tematu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że kibicujesz. Może jednak znajdziesz czas na robótkę tygrysią.

      Usuń
  4. Fakt, poprzeczka coraz wyżej:) Zdjęcie świetne ale łatwo nie będzie. Uściski Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej jestem ciekawa Ewuś prac. Sama też nie wiem jak ugryźć temat - serio. Buziaki

      Usuń
    2. Moja interpretacja tutaj: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2020/10/tygrys-w-wodzie.html

      Usuń
  5. Ależ fajnego tygrysa wybrałaś! Jestem ciekawa Waszych prac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny. Mnie bardzo się podoba ta łapa pod wodą:))) Ona zwróciła moją uwagę, chociaż tygrys piękny.

      Usuń
  6. Śliczne zdjęcie, ale nie wiem czy tym razem podołam. Na razie brak pomysłu. Pozdrawiam Izuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka. Zdjęcie znalazłam, ale nic poza tym. Pomysłu sama nie mam:P

      Usuń
  7. Ach, zaspałam z poprzednią edycją! Najpierw nie bardzo mi temat z dziewczynką pasował, potem już wymyśliłam swoją interpretację, ale w końcu wśród innych zajęć całkiem o tym zapomniałam. Może kiedyś tamten temat zrealizuję, ale to już na spokojnie, poza harmonogramem. Natomiast tygrys mi się bardzo podoba i nawet mam na niego pomysł, ale znowu kłania się problem z brakiem czasu... mam nadzieję, że tym razem uda mi się zmieścić w terminie :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny drapieżnik, choć trochę przerażający. Bardzo fajne zdjęcie Izuniu. Pomyślę, ale łatwo nie będzie :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, pomyśl. Wiem, że temat jest trudny do ukazania. Można zainspirować się detalem. Mnie bardzo pociąga ta łapa w wodzie.

      Usuń
  9. Dziękuję Izuniu za kolejną motywację. Moja interpretacja tutaj:
    http://zaciszelenki.blogspot.com/2020/10/tygrys-w-wodzie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra inspiracja. Nawet mi już pomysł świta. Może uda się pierwszy raz dołączyć :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oto moja inspiracja:)
    https://mamelkowo.blogspot.com/2020/10/tygrys-na-bogato.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak tygrys w wodzie czyli tygrys w kąpieli a po kąpieli najlepszy jest sen:) Co prawda dawno temu ale i ja namalowałam tygrysa , mój już po kąpieli grzecznie śpi. :)
    https://kufereklucyny.blogspot.com/2016/12/poduszka-z-spiacym-tygrysem.html
    To było dawno temu może się obudził? Podziwiam Wasze prace są naprawdę super. Czekam na wiecej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko, dziękuję że pomyślałaś o swoim tygrysku i mojej zabawie. Napisałam pod postem z tygrysem na Twoim blogu komentarz - zajrzyj.
      Uściski:)

      Usuń
    2. Odpowiedziałam 😊 On tu jest jako gość po za konkursem 😊🐯

      Usuń
    3. Super! W takim razie porywam tygrysa z podusią:)

      Usuń
  13. fajna inspiracja.

    Prace dziewczyn są super :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspiracja super. Galeria zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Izabelko, świetna inspiracja, choć niełatwa. Lubię bardzo koty, a wśród tych dzikich tygrysy to moi ulubieńcy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten piękny, dziki zwierz będzie wspaniałą inspiracją Małgosiu.

      Usuń
  16. Jednak się skusiłam na tego tygrysa. Na poprzednie mam pomysł i może jeszcze nadrobię temat.
    Póki co przesyłam link do tygrysa

    https://panipaniuska.blogspot.com/2020/10/urodziny.html?m=1

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:) Lecę do tygrysa:)))

      Usuń
    2. Kochana, tu jest moja interpretacja (aż się boję pokazywać):
      https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2020/11/tygrys-w-wodzie.html

      Usuń
    3. Małgosiu, z niecierpliwością czekałam:)))

      Usuń
  17. To jeszcze moją tygrysicę dołączę :))
    https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2020/11/maa-tygrysica.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Mój tygrys jest tutaj
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2020/11/tygrys-w-wodzie.html

    OdpowiedzUsuń