niedziela, 20 września 2020

Odsłona druga

 zabawy...

Odbicia, oblicza, odsłony sztuki.
Przypomnę, że zasady są tutaj-klik!

Zanim przejdę do sedna pragnę podziękować Wam - artystom
za tak liczny udział w pierwszym odcinku.
Wiem, że dużo wspaniałych zabaw w naszym art-blogowym świecie istnieje,
tym bardziej jestem wdzięczna i zadowolona, że i ta znalazła zwolenników.
Do kota z sardynką
zaglądam często i podziwiam wszystkie jego oblicza
(urwisa, nicponia, przytulaczka, zakochańca, uroczego sierściucha i dzikiego drapieżnika).
Znajdziecie je tutaj - klik.
Można jeszcze dosyłać prace,
 bo jak już wiecie, termin jest tylko po to, aby był😉

A zatem, odsuwam troszeczkę kota z sardynką na bok, 
aby dać miejsce...

 Banerek drugiej odsłony zabawy odcinka na wrzesień/październik
przygotowałam dla chętnych.
 
Zdjęcie inspiracja:


Napiszę jeszcze, że mam duże obawy, czy Wam się inspiracja spodoba.
Mnie ta dziewczynka skradła serce.
Czuję dreszcz emocji.
Będę wypatrywała z niecierpliwością Waszych prac.

Zapraszam,
galeria otwarta!
Iza

🧡

GALERIA

































Zapraszam:)


57 komentarzy:

  1. A myślałam, że kot z sardynką był dużym wyzwaniem:) Wzruszyła mnie ta dziewczynka i jednocześnie zasmuciła, to bardzo emocjonalne zdjęcie. Cóż, pomyślę.
    Miłego tygodnia Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, wiedziałam, że dziewczynka z koszem wzbudzi dużo emocji. Buziaki

      Usuń
    2. Tutaj moja interpretacja: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2020/09/dziewczynka-z-koszem.html
      Uściski Izabelko:)

      Usuń
    3. Ewuś, lecę po dziewczynkę Twoją:)

      Usuń
  2. Pierwsza odsłona mi umknęła, ale nad drugą pomyślę. Nic nie obiecuję, ale pomyślę. Pomysł na zabawę bardzo fajny, podoba mi się. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, to teraz rzeczywiście trudniejsze zadanie, ale samo inspiracyjne zdjęcie piękne, wzruszające, przemawiające do człowieka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu właśnie to mi wyjęłaś z ust - zdjęcie porusza serce.

      Usuń
  4. Zdjęcie piękne i smutne zarazem. Niestety w wielu miejscach na świecie takie malutkie dzieci już muszą pracować :-( Zobaczę, czy dam radę z interpretacją, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że mam mieszane uczucia. Znam to zdjęcie, to znaczy widziałam je gdzieś niedawno, wywołało we mnie silne emocje. Nie wiem, czy dam radę zmierzyć się z takim tematem, bo mimo że zdjęcie jest świetne, to za bardzo mnie zasmuca to, co ono przedstawia. Bardzo trudny temat, takie tematy oczywiście też trzeba poruszać, ale to już nie jest taka zabawa jak z kotem. Przemyślę to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po obejrzeniu interpretacji Lucynki Drozłowskiej trochę się odblokowałam, więc pewnie coś stworzę do tego tematu :).

      Usuń
    2. Małgosiu zapraszam. Wiedziałam, że zdjęcie poruszy każdego człowieka, ale praca z nim może być również emocjonująca i zaskoczyć pozytywnie. Jeszcze nie widziałam pracy Lucynki, zaraz zajrzę.

      Usuń
  6. Aż by się ją chciało przytulić...
    Łatwo na pewno nie będzie, ale pomyślę:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinka, ja pomyślałam podobnie:) Jeszcze zdjąć ten kosz i samemu sobie zarzucić na plecy. Serdeczności:)

      Usuń
  7. Pomimo, że smutny obraz to piękny..

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczynka z koszem jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już jest moja wersja:)https://kufereklucyny.blogspot.com/2020/09/dziewczynka-z-koszem-i-kotem-w-koszu.html

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, ale fajne zdjęcie :))). Dziewczynka rzeczywiście może wzbudzać różne emocje, ale mnie totalnie rozczuliła :)). Już mam pomysł :)))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, jak tylko zobaczyłam dziewczynkę z koszem, nie mogłam jej pominąć. Całe serce dla niej.

      Usuń
  11. Trudny orzech do zgryzienia dzisiaj... Spodziewałam się jakiegoś przedmiotu a tu dziecko.
    Moja interpretacja tym razem: https://mamelkowo.blogspot.com/2020/09/kamien-na-kamieniu.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, ależ szybciutko się uwinęłaś. Tak się cieszę i już pędzę podziwiać.
      :)

      Usuń
    2. ...bo już się nie mogłam doczekać, co dla nas przygotujesz:)))

      Usuń
  12. Wspaniale poradziłaś sobie Izuniu.:) Jeśli znajdę czas to chyba raczej nietypowo podejdę do inspiracji, coś tam świta... Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, zapraszam. Jestem bardzo ciekawa Twojej interpretacji dziewczynki z koszem.
      Uściski:)

      Usuń
  13. No i teraz siedzę i dumam, co by tu... a robota leży;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Olu, chociaż zdjęcie wybrałam dawno, pomysłu na jego interpretację nie mam:)))

      Usuń
  14. Bardzo emocjonalne, chwytające za serce zdjęcie. Banerek już porwałam.
    Uściski, Izabelko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne i zarazem smutne zdjęcie. Pierwsze interpretacje są super. Ja na pewno coś namaluję, ale nieco później. Obecnie przerabiam jabłka z naszych dwóch jabłonek. Mam już 60 l soku. Pycha. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Aniu. Jabłuszka też przerabiam, teraz antonówki:)

      Usuń
  16. To mnie zaskoczyłaś tematem :) kotek taki urwisowy, łobuziak, a tutaj zrobiło się bardziej na poważnie... :) ciekawy, choć trochę smutny temat. Zobaczymy co da się zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem, że lubimy śmiać się i cieszyć, ale wokół smutek też istnieje i w sztuce także jest obecny.
      Justynko, czekam:)

      Usuń
  17. Ale super inspiracja! Od razu wiedziałam, jaki stempelek tu pasuje. :D Dobrze, że nie dajesz drakońskich terminów. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale duża i piękna galeria już jest! Moja praca też już powstała, ale za ciemno na zdjęcia, więc wrzucę dopiero jutro. :)

      Usuń
  18. Moja praca jest tutaj:
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2020/09/dziewczynka-z-koszem.html

    OdpowiedzUsuń
  19. FANTASTYCZNE INSPIRACJE 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  20. Lindos projetos! Amei seu blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. Izuniu, tu jest moja dziewczynka:
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2020/10/dziewczynka-z-koszem.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Izka tutaj moja skromna interpretacja zdjęcia:

    http://zaciszelenki.blogspot.com/2020/10/dziewczynka-z-koszem.html

    OdpowiedzUsuń
  23. http://sennyocean.blogspot.com/2020/10/dziewczynka-z-koszem.html
    Izuniu w tej odsłonie dziewczynka z plecaczkiem .
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń