poniedziałek, 20 marca 2023

 W...

wolnych chwilach
staram się relaksować,
najlepiej przy malowaniu:)

Święty Józef


Znowu nie mogłam się opanować i wyzłociłam obrazek:)))
Nie widać dobrze, ale błyszczy mocno.

Malowaniu zawsze towarzyszy mi muzyka.
Ostatnio - Czułe Struny i Natalia Kukulska.


Chopin stał mi się bardzo bliski
odkąd usłyszałam te dźwięki.
Mój ulubiony utwór - ten.

Słucham na przemian z Poezyjami Sanah.


Tu też mam swojego faworyta - tego. 
Słucham i maluję:)))
Lub...
kleję swoje roślinki.





A wczoraj zachwyciłam się taką kompozycją mini-buteleczek.
Cudne.


Buziaki:)
Iza

36 komentarzy:

  1. Cudownie powiększa się Twoja kolekcja "Izabelek" :) Św. Józef dzisiejszy patron niech Cię strzeże :) Izunia całe niebo się uśmiecha na widok Twojej malowanki- cudna :)
    Ja zamówiłam Św. Józefa w tym kafelkowym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, bardzo dziękuję:) O!!! Zaraz zajrzę i obejrzę kafelek ze Św. Józefem bo przeoczyłam:)))

      Usuń
  2. Izabelko, podziwiam Twoje przedstawienie świętego Józefa, dobroć i skromność promieniują z jego twarzy.
    A zakładki mogłabym podziwiać w nieskończoność.
    Uściski ❤️
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Zakładki z suszkami również mi się podobają. Roślinki są bardzo dekoracyjne.

      Usuń
  3. Śliczności. Józef świetny. Zakładeczki mniam. Kompozycją buteleczek w realu tez bym się zachwyciła.
    ściskam mocno (i czekam na adres!!!! zakładka czeka).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Tak, te buteleczki od razu wpadły mi w oko. Stały na parapecie i pięknie odbijały promienie słońca:) Adres zaraz podam:)))

      Usuń
  4. Twoja zdolność do kolorowania jest wielka. Podziwiam. Złoto błyszczy, widzę to. Zakładki świetne. A takie Buteleczki to niecodzienny widok w tych czasach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, bardzo dziękuję:) W pomieszczeniu, w którym stały buteleczki wszystko było niecodzienne:) Dla mnie czar i urok.
      Gdy będziesz w Lublinie, odwiedź Mandragorę na Starym Mieście - też to poczujesz wszystkimi zmysłami:)))

      Usuń
  5. Uwielbiam Twoje malowanki i kwiatkowe zakładki :).
    Takie kompozycje z kolorowych szkiełek też bardzo lubię, cudownie wyglądają zwłaszcza jak podświetlą je promienie słońca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Właśnie! Buteleczki promienie pięknie podświetlały. Zwracał jeszcze moją uwagę ich rozmiar. Były malutkie, jak flakoniki perfum.

      Usuń
  6. Izuniu cudowne są Twoje prace z wizerunkami świętych. Twórz ich jak najwięcej. U mnie widać jak pięknie złoto się mieni :). I Twoje zakładki uwielbiam!! Co do muzyki to ja koncerty chopinowskie mam praktycznie codziennie :). Mój młodszy syn chodzi równolegle do Państwowej Szkoły Muzycznej, do klasy fortepianowej i codziennie ćwiczy wiele godzin w domu. Mamy pianino i obecnie wałkuje Waltz No.19 in A minor przed wiosennym koncertem organizowanym przez szkołę :). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. Masz pianistę w domu? Jak ja Tobie zazdroszczę! Ten walc wskazałam w linku:DDD. Jest piękny.

      Usuń
  7. Przepięknie Ci wyszedł święty Józef, jeden z moich ulubionych świętych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie tworzysz... :) złocenia w obrazkach zawsze dodają uroku :) a te zakładeczki - fantastyczne :) Posłuchałam utworu z "Czułych strun" - płytę kojarzę, bo w RMF Classic, którego często słucham, dużo mówili o tym albumie... bardzo ciekawe kompozycje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo dziękuję. Czułe struny polecam - słuchając jestem w innym świecie:)))

      Usuń
  9. W pozytywny sposób zaskoczyłaś mnie tym św. Józefem. Wyszedł przecudnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. św. Józef wyszedł cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Św. Józef prezentuje się godnie i dostojne, wspaniała praca, roślinne wyklejanki urzekają zatrzymanym pięknem a mini buteleczki cudne, pozdrawiam Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny obraz świętego ! A zakładki jak zawsze są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz Izuniu talent, prześlicznie malujesz, a Twoje zakładki uwielbiam, szczególnie te z kwiatuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolejny święty. Może powinnaś zrobić listę swoich świętych z odnośnikami żeby można do nich wejść i zapoznać się jak wyglądają poszczególne przedstawienia świętych z ich atrybutami . Swego rodzaju taki leksykon. Dzięki Tobie zapoznaję się z poszczególnymi świętymi :-). Zakładeczki urocze jak żadne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicja, bardzo dziękuję:) To fajny pomysł - moi święci - pomyślę:) Niektórzy święci których wizerunki malowałam są mi bardzo bliscy, niektórych poznawałam malując.
      :)

      Usuń
  15. Naprawdę tworzysz magicznie, choćbyś... a właściwie to na bank masz jakąś moc, która pomaga Ci tworzyć takie cuda. :) Ja kocham magię w sztuce i u Ciebie czuję ja na całego.  Wszystko mi się podoba, a te zakładki...aj no idealnie baśniowe, mają w sobie coś wyjątkowego. Kocham ładować się taką energią, jaką rozsiewasz. Pozdrawiam i dziękuję. :***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, to najpiękniejszy komplement jaki otrzymałam na temat swoich prac - magia i magiczny klimat, który odbiorca czuje. Kocham sztukę miłością wielką. Widzę kunszt mistrzów, zachwycam się tematyką, techniką, podejściem itp., ale przeszcześliwa jestem i mocniej bije mi serce, gdy poczuję ten klimat... magiczny. Wtedy stoję przed pracą jak zaczarowana. Nie musi być to arcydzieło, nawet nie zawsze jest... może to byś malowidło czy rzeźba, ale także talerzyk czy wazonik lub mała, szklana buteleczka. W ostatnim Twoim poście zachwyciłam się takim żółtym naczynkiem z czerwoną biedroną:)))
      Jak cudownie, że możemy doświadczyć takiego uczucia:)

      Usuń
  16. Sanah w ogóle piękne ma piosenki. Bardzo lubię jej słuchać :)
    Pozdrawiam :) P.S. Zapraszam na mój wpis o wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać, widać jak u ŚW Józefa aureola aż błyszczy.Wróciłaś do zakładek z roślinkami :) I Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Wróciłam z ogromną przyjemnością i zapałem. Teraz działam nad większa ilością sztuk - takie mam zapotrzebowanie:)))

      Usuń
  18. Izuniu, pięknie tworzysz i podziwiać Twoje prace można na okrągło. Ślicznie zostałaś również obdarowana. Ja o Tobie na pewno nie zapomnę :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, bardzo się cieszę i dziękuję:)
      Buziaki:)))

      Usuń