niedziela, 12 maja 2019

Wczorajsza...
piękna uroczystość
i moja - nie moja kartka:)




Dlaczego nie moja?
Prawie wszystkie elementy dostałam od Agi, Gosi, Małgosi i Marysi.
Piękny, pokolorowany i pobrokacony stempelek,
 koronkowe wycinanki, 
zawijaski (A!!! jeden zawijasek od Hubci).
Moja tylko baza i papierowy kwiatuszek.


Czy anioły maja wiek?
Moje mają:)





Niezbyt udana praca.
Jednak wstawiam, bo chcę doskonalić warsztat,
liczę na porady i konstruktywną krytykę.


Sama widzę, że oczy za blisko
a kolory przekłamane.

Nie mam jeszcze odpowiednich narzędzi, ale pomalutku chce to zmienić.
Maluję w moim art-journalu z kalendarza - papier gruntuję zwykłą farbą akrylową.
Używam akwareli szkolnych mojego syna sprzed 15 lat (fajne) i farbek współczesnych za 5 zł (okropne) - jedne i drugie firmy ASTRA.
Kończąc pracę wykorzystuję kredki akwarelowe - MONDELUZ KOH-I-NOOR.
Używam pędzli różnych - wyrzuciłam jednak te, z których wychodzą włosy:)
Papier, pędzle i farby akwarele- to będę zmieniać. 
Jeśli macie swoje typy, z którymi pracuje się bardzo dobrze - piszcie!

A na koniec coś, co mi wychodzi najlepiej:)
Nie zgadniecie!
;)




Buziaki:)

41 komentarzy:

  1. Izunia zakładki kradną serca.:) Wszystkie prace ładne. Na malowaniu się nie znam, u mnie byłaby to maszkara. Pozdrawiam milutko i życzę rozwijania warsztatu twórczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie namalowałaś swojego Anioła. A zakładki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to znaczy, że oczy za blisko? Ludzie sa rózni i anioły też! Widocznie tak miało być(chyba, że to jakas konkretna osobą, którą znasz i możesz ocenić podobieństwo...) ja jestem twoimi aniołami absolutnie zachwycona! Cudowne! Tylko na scianę powiesić(szkoda, że w art-journalu;-() Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, bardzo dziękuję! No w sumie te oczy mogą być;)

      Usuń
  4. Izunia, karteczka cudna Twoja i tylko Twoja :) co do obrazu, to ja bym chciała tak umieć :) a zakładki Tylko Ty robisz takie naturalne :) Wspaniałe prace :) W towarzystwie dobrej zabawy jest wyzwanie dary natury, może zgłosisz swoje zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, dziękuję! Stempelek pary zrobił swoje - jest śliczny. Zaraz zajrzę do wyzwania:)))

      Usuń
  5. Piękna karteczka. Jeśli chodzi o malowanie nic nie podpowiem, a anioł bardzo mi się podoba. Zakładki jak zwykle piękne. Takie widzę tylko u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Izuniu zakładki śliczne, kartka piękna (Dziewczyny są niezwykłe, a ich serce ogromne), ale Twój anioł skradł posta. Izuniu nie będę krytykować nawet konstruktywnie :)) bo nie znam się na malowaniu postaci akwarelami. Czasami nimi maluję tylko solniaki, a używam moim zdaniem najlepszych akwareli "Białe Noce". Są drogie, ale warte każdej złotówki. Dają piękny efekt i są wydajne. Uwielbiam je! Mi się podobają Twoje anioły i tak jak pisałam już kiedyś lubię Twój styl :)). Mogę tylko jeszcze napisać, że o pędzlach kiedyś pisałam posta tutaj https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2018/04/jeszcze-kilka-sow-o-malowaniu-masy.html
    Może coś Tobie się przyda :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, akwarele, które polecasz mają bardzo dobre opinie. Sprawdziłam:) Znalazłam nawet zestaw na moją kieszeń:) Pędzle też już wybrałam.
      Bardzo Ci dziękuję:)

      Usuń
    2. Super Izuniu :) Będziesz z tych farb bardzo zadowolona :). Czekam na efekty :)) Buziaki!

      Usuń
  7. Mi się Twoje prace bardzo podobają i nie mam co skrytykować chociażbym nie wiem jak się starała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka przepiękna, zakładeczki bardzo mi się podobają a anioł to już jakiś czar :) Śliczne i z sercem wykonane prace :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczy ogólnie zasada jest taka,że odległość między nimi musi być mniej więcej równa "długości oka" . Ale w sztuce najważniejsza zasadą jest ich barak anioł jest piękny , ciepły i bardzo mi się podoba. Tak trzymaj miej swój styl malowania . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucynko dziękuję!
      No właśnie, trzecie oko nie wchodzi:P
      Uściski!

      Usuń
  10. Świetnie poskładałaś podarunkowe drobiazgi, śliczne jak zwykle zakładki, ale wiekowy anioł najbardziej mi do gustu przypadł. Cudny jest i nie ważne jak powstawał. masz talent dziewczyno, więc go rozwijaj i swój warsztat wzbogacaj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, dziękuję! Bardzo się cieszę, że anioł jednak się podoba. Teraz i ja cieplej na niego spoglądam.

      Usuń
  11. Izabelko, karteczka wyszła przepięknie i jest bardzo romantyczna - lubię takie. Anioł mi się podoba, ma twarz z charakterem. A co do oczu, to przecież niektórzy mają je bardzo blisko siebie osadzone, inni z kolei rozstawione szeroko. Natomiast zaintrygował mnie napis:)
    Zakładki są jedyne w swoim rodzaju - wiadomo.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo dziękuję! Napis pod wpływem ostatniej lektury:) A oczy, cóż - już znam zasadę od Lucynki - trzecie oko między oczy:)
      Buziaki:)

      Usuń
  12. Chciałabym napisać coś konstruktywnego na temat tego anioła ale prawdę mówiąc, nic mi do głowy nie przychodzi. Sam pomysł jest zaskakujący i ciekawy - taki anioł babunia. Ma dobrą, sympatyczną twarz - jak to kochająca babunia. Kolorystyka mi się podoba, lubię takie nieoczywiste połączenia. Człowiek to nie aparat fotograficzny, sztuką jest stworzyć coś oryginalnego a Tobie Izabelko to się udało.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś dziękuję:) Twoja opinia bardzo mnie cieszy.
      Uściski:)

      Usuń
  13. O tak... zakładki wychodzą Ci Izuś wspaniale :)
    Karteczkę Twoją - nie Twoją zrobiłaś śliczną, a ten wpis mnie zachwycił. Ja nie wiem co tam Ci się w nim nie udało, ja nie mam takich zdolności więc w życiu bym tak ładnie nie narysowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, bardzo dziękuję. Na zakladki zawsze mogę liczyć.
      A w rysowaniu jeszcze doskonalić. Uściski:)

      Usuń
  14. Portrecik ma swój urok. Gratuluję zdolności w rysowaniu. Karteczka przepiękna. A zakładki ekstra. Cieplutko pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Elementy karteczki może nie wszystkie Twoje ale to Ty zabrałaś je w wszystkie w taką gustowną kompozycję:)
    Co do akwareli - też zauważyłam że oczy niekoniecznie "równo"wyszły ale np. co do kolorów nie czepiałabym się, uważam że właśnie takie nasycenie dodaje pracy uroku :) z krytyki to przyczepiłabym się właśnie do materiałów, tzn. do papieru:) bo takie podłoże odbiera przyjemność z oglądania takiej pracy:) Jeśli chodzi o farby ja pracuje na Dealer Rowney, w tubkach, skusiła mnie cena i opinia, że są dobre dla początkujących:) choć teraz kupiłabym raczej akwarelki w kosteczkach. Co do papieru- sama szukam swojego ulubieńca, więc niestety nie podpowiem:)
    Maluj dalej! Z przyjemnością obejrzałabym więcej Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję! Tak, oczy do poprawki.
      Wiem, że papier nie ten. Ten art-journal z kalendarza wbiłam sobie do głowy:))) Mam oczywiście papier do akwareli.
      Dziękuję za opinię, a o farbkach zaraz poczytam:)
      Uścisi:)

      Usuń
  16. Piękne prace, Twoje zakładki kocham :D Karteczka prześliczna, a Anioł ma ogromny urok, jest taki... dobry :D <3
    Ściskam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczka świetna pomimo, że z cudzych elementów. Ale najważniejsze, że to Ty jesteś jej Autorką! Anioł-babunia jest nietuzinkowy i bardzo interesujący. W malowaniu jestem laik, więc albo mi się coś podoba albo nie. I to jest moje kryterium:))
    Zakładki pierwsza klasa!!! Jak doczytałam to jesteś w nich mistrzynią, gratuluję!!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny:))
    Będę zaglądać na Twój ciekawy blog 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, bardzo się cieszę i dziękuję za tak miłe słowa.
      Zapraszam serdecznie☺

      Usuń
  18. Karteczka bardzo ładna:) Wszystko idealnie współgra.
    A co do anioła - dla mnie piękny! Taki ciepły, serdeczny obrazek. Jeśli miałabym coś tylko zasugerować, to wybrałabym gładką kartkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa. Papier to drobnostka :)

      Usuń
  19. Tak masz rację! Zakładki są najlepsze!! ❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie anioł jest przepiękny - mamy różne twarze i urody i czasami oczy też są bliżej lub dalej siebie- jak dal mnie jest pięknie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń