piątek, 24 maja 2019

Zakładki...
uwielbiam!
Robiłam je od dawna.
Pamiętam moje pierwsze - z tekturki, bibuły i papieru do pakowania prezentów.
Tylko takie przydasie miałam.
Zrobiłam cztery, trzy mam do dzisiaj:)
Trzymam przez sentyment, ale nie mam odwagi ich pokazać.

I ruszyła zakładkowa lawina.

Te z suszonymi kwiatuszkami pojawiły się jakieś trzy lata temu
i wyparły wszystkie inne.
Już nawet nie pamiętam ile ich zrobiłam.
Kiedyś policzę,
bo chyba większość pokazywałam na blogu.
Świetnie sprawdzają się jako prezenciki.
Dlatego wszystkie znalazły nowe domki:)
No prawie, 
bo mam kilka takich eksperymentalnych,
gdzie testowałam nowe kleje, stemple 
czy lakiery, próbując bardziej utrwalić naturę.

Dzisiaj pokażę tylko jedną zakładkę,
Pokazuje wszystko, w czym obecnie się lubuję.
Roślinki, stempelki z motywami roślinnymi,
papiery z delikatnymi wzorami, na których rośliny pięknie się prezentują.
Płasko, naturalnie, z malusim błyskiem w postaci dżecika:)





Zebrało mi się na wspominki :)))
Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam!

Do miłego!

27 komentarzy:

  1. Ślicznotka , jedna z wielu Twoich :) powodzenia w wyzwaniu :) zakładki to Twój zywioł, wyzwanie specjalnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak dżecik musi być, ja uwielbiam błyskotki :) Izuś kolejna śliczna zakładka, pięknie zachowujesz wna nich przyrodę na długie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Izuniu wspaniale, że podzieliłaś się swoimi wspomnieniami. Cudownie czytało się o Twojej zakładkowej pasji i jej początkach :)). Uwielbiam Twoje zakładki bo jest w nich tyle piękna. Już zawsze zakładki będą kojarzyły mi się z Tobą ❤. Trzymam kciuki w wyzwaniu bo zakładka jest cudna i odzwierciedla Ciebie! Miłego dnia kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Justynko.
      Tak, moje zakładkowelove:)

      Usuń
  4. Śliczna i delikatna :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Izabelko, powodzenia w wyzwaniu. Twoje zakładki to arcydzieła. A może pokażesz te pierwsze?
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu:)
      Raczej nie pokażę - koszmarki:)))

      Usuń
  6. Faktycznie cudo zakładka. Te pierwsze pewnie trzymasz z sentymentu tez tak mam z koszulkami ;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lucynko. Pierwsze - służą jeszcze, choć do tych niepodobne -takie na zaliczenia, nie na 5:)

      Usuń
  7. Twoje zakładeczki sa niepowtarzalne! Mnie się nigdy nie znudzą:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Twoje zakładki są unikalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna, naprawdę prześliczna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowa zakładka ze sliczna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest tak, jak napisałaś Izabelko - naturalnie, delikatnie i pięknie :) Twoje zakładki są wyjątkowe.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń