poniedziałek, 2 listopada 2020

Na...



 zapisałam się z ogromną ochotą, 
ale również niepewnością.
Zabawy wymiankowe bardzo lubię, 
jednak zawsze towarzyszy mi to uczucie, 
czy podołam, 
czy zdążę,
czy spodoba się moja praca.
:)))
Tym razem też tak było!

Moją parą wymiankową została Viola,
która prowadzi blog Pasje Violi.
Zajrzałam do niej i...
moja niepewność tylko wzrosła, 
bo Viola tworzy tak piękne rzeczy, że ach i och.

Gdy zapisywałam się na zabawę u Justynki, 
już wiedziałam, że powstanie senny, jesienny anioł.
Namalowałam go otoczonego jarzębinami.



Tutaj widać, że złotej pasty nie żałowałam:)

Karteczka jesienna oczywiście z suszkami.
Liśćmi mięty pieprzowej i berberysu, kwiatami ostróżeczki polnej i jastrzebca kosmaczka.


Herbatka, słodkości i paczuszka poleciała.


A po kilku dniach do mnie przywędrowały takie cuda od Violi!!!


Akwarelkowy obrazek w drewnianej ramce...


słodkości z Karmelowej Krainy i kawusia...


i śliczna kartka.


Violu, bardzo dziękuję za te piękne prace!
🧡
Justynko, dziękuje za zorganizowanie wspaniałej zabawy!
💚

Przesyłam serdeczne, jesienne ukochy
Iza

41 komentarzy:

  1. Wspaniałości popłynęły w obydwie strony:) Widać, że obydwie włożyłyście w wymiankę dużo serca i pracy.
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu. Z podarunku od Violi jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  2. Bardzo udana wymianka. Śliczne prace powstały i pięknie sie obdarowalyscie. A anioł jest przepiękny, zresztą kartka też bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I Ty Izuniu miałaś jakieś obawy? Przecież zrobiłas przepiekna pracę, cały upominek dla Violi jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa kartka i piękny obraz. Świetna wymianka.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Z zabawy jestem niezwykle rada:)))

      Usuń
  5. Śliczne prace i owocna,jesienna wymianka. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wymianka. Jakież Wy jesteście zdolne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty! :) Ach, pomysł na wymiankę fantastyczny :) Twój anioł w jarzębinach jest super, prześliczne dobrałaś kolory :)
    ja się na wymiankę nie zapisywałam, wiedziałam, że październik będzie dla mnie trudny ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję. Oczywiście rozumiemy. Maleństwo teraz rządzi:)))

      Usuń
  8. Oba prezenty są wspaniałe a Twój anioł Izabelko po prostu mnie oczarował. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję. Prezent od Violi jest piękny, ciągle podziwiam. Buziaki:)

      Usuń
  9. Izuniu mój anioł w jarzębinie jest cudny, zachwycam się nim codziennie, on tak bardzo do mnie pasuje, sprawiłaś mi ogrom radości całą przesyłką. Na razie nie mogę się zdecydować, gdzie go zawiesić, czy w salonie czy w mojej pracowni, póki co tak sobie spacerujemy razem od pokoju do pokoju ;) Jeszcze raz bardzo dziękuje posyłam wielkie buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, bardzo się cieszę:))) Serdecznie dziękuję za wspólną zabawę! Moje zające mają już swoje miejsce. Podziwiam codziennie, cieszę oko, bo są śliczne. Uściski:)

      Usuń
  10. Wspaniale się dziewczyny obdarowałyście.:) Muszę przyznać, że zabawa była przednia. Serdeczności Izuniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioł piękny. Wymiana też. Świetny to pomysł był. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno anioł, kartka jak i akwarelka bardzo ładne.
    Pozdrawiam ciepło! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Izuniu aż łza w oku mi się kręci jak czytam o Twojej radości :)). Cieszę się bardzo!!! I tulę mocno!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wymianka!!! Moja także bardzo udana.
    Wielu osobom ta wymianka przysporzyła mnóstwa radości:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Anioł jest przepiekny - bardzo pozytywny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń