wtorek, 24 listopada 2020

 Wpadłam...

się trochę odstresować,
rozerwać,
bo zawsze poprawia mi nastrój
buszowanie po Waszych blogach:)

Przy okazji pokażę zakładkę do kolejnego wyzwania Hubci.


Moja zakładka jest z cyklu
"dla leniwych".
Czasami takie prace robię,
gdy nie mam weny a potrzeba jest:)))

Zakładka "dla leniwych" prezentuje się tak.



Teraz przyznam się, 
że pierwszą stronę zrobiła w zasadzie Ewa-Ewinka,
Ja wycięłam tylko tekturki i napisy:)))

Zakładkę zrobiłyśmy (ja, Magda i Ewa)
do książki Remigiusza Mroza "Kasacja",
której główna bohaterka (Joanna Chyłka)
 ma bardzo trudny charakter.


Robiąc zakładkę myślałam o kawie,
bez której nie mogę żyć.
Chyłka (tak ją wszyscy nazywają) też nie mogła żyć
bez pewnego napoju - nie napiszę jakiego, przeczytajcie.


W nowym Bloggerze 
denerwuje mnie bardzo publikowanie postów 
z duuużym opóźnieniem.
Nie wiem dlaczego, ale wiele postów z ulubionych blogów mi się gubi.
Wskakują między te już przeczytanie, czyli jakoś publikowane są nierówno.
Ciekawe, czy już tak zostanie?

Buziaki.

44 komentarze:

  1. Świetne zakładki, pomysłowe :).
    Co do bloggera, to też zauważyłam ten wkurzający poślizg z publikacją i mieszanie opublikowanych postów. Nie wiem na czym niby miały polegać ulepszenia, bo w tej nowej wersji dostrzegam tylko takie uciążliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka sztuk jedna, oczywiście! Myślałam o tym, że wyszłyby z tego dwie i jakoś tak ją rozmnożyłam w wyobraźni :). W każdym razie fajna współpraca przy jej tworzeniu, zdolne dziewczyny :). "Kasację" czytałam i była to pierwsza moja książka Mroza, nie wiem jak to się stało, że dopiero teraz po niego sięgnęłam - bardzo mi się podoba jego styl.

      Usuń
    2. Małgosiu, bardzo dziękuję:) Obie strony zakładki różnią się bardzo - pierwsza to "Przed kawą i w trakcie", druga "Już po, ale kofeinka jeszcze działa":)))
      Książki Mroza bardzo lubię, mam chyba wszystkie, nawet te z działu-fantastyka:)

      Usuń
  2. Zabawne ale i my (z mężem) mamy aktualnie na tapecie Mroza:) Zakładka może i dla leniwych ale w końcu liczy się efekt końcowy a ten jest wspaniały.
    Nowy blogger też mnie czasem wkurza, wyłapałam wiele błędów i niedogodności.
    Uściski Izabelko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, dziękuję. Fajnie, ciekawa jestem po jaki tytuł czy serię aktualnie sięgnęliście. My też czytamy razem :)))
      Buziaki:)

      Usuń
  3. Izabelko, super zakładka.
    Mam już pomysł na Bodi w kokonku, ale nic nie zdradzę:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, dziękuję. Cieszę się, że pomysł masz i jestem bardzo ciekawa jego realizacji.
      Buziaki

      Usuń
  4. Zakładeczka genialna, dla kawoszy zwłaszcza :)) Też mnie wkurza ten poślizg w publikowaniu i uciekające posty. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, bardzo dziękuję.
      No właśnie te uciekające, czy chowające się posty - bardzo denerwujące.

      Usuń
  5. Dziękuję Agnieszka. Nie, nie sprzedaję zakładek. Najczęściej rozdaję:)
    Mroza, czyta się non stop jak się lubi, bo pisze w tempie zawrotnym:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka wyszła nam ;-) Też Mroza podczytuję w wolnych chwilach. Chyłka jako bohaterka ma fenomenalną pamięć i chyba dłuższą dobę ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, Twoja strona zakładki jest super - ten stempelek świetny. Tak się czuję rano, przed pracą, robiąc pierwszy łyk kawy:)))
      Chyłkę lubi się, albo nie. Moja koleżanka nie może znieść jej charakteru:))) Filmowa Chyłka jej całkowicie nie odpowiada. Mnie przeciwnie:)
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Istotne jest co wyszło... A pracować zespołowo nie każdy umie :D.

    Problemu, o którym piszesz nie zauważyłam. Ale może dlatego, że głównie zaglądam według "listy czytelniczej"?

    A Mroza próbowałam coś czytać i odpadłam. Fajnie, że jesteśmy różni i nie zawsze to samo nam pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja właśnie o liście czytelniczej piszę. Przeglądam ja zazwyczaj od góry, czytam posty na blogach. Wchodzę na drugi dzień i okazuje się, że przegapiłam kilka - tzn. gdy czytałam - jeszcze ich nie było, a powinny.
      Mroza lubię, chociaż mam dużo innych pisarzy, których lubię bardziej.
      buziaki

      Usuń
  8. Zakładka fajna, chociaż nie wiem czy adekwatna, bo jakoś nie jest mi zbyt blisko do czytania książek Mroza. Jednak sam pomysł mi się podoba i wykonanie :)
    Jak ktoś edytuje swój post, coś zmienia, to post znowu wskakuje na górę listy czytelniczej. Stąd ta okropna gmatwanina z przeczytanymi i nieprzeczytanymi postami blogowymi. Ech.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!!! O tym nie pomyślałam, że posty przeskakują, gdy je aktualizujemy.
      Serdecznie pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Fantastyczna zbiorowa praca:) Bardzo mi się podoba!
    ps. mam tam samo z bloggerem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu:) Może jeszcze poprawią to przeskakiwanie postów.
      Uściski.

      Usuń
  10. Bardzo sympatyczne zakładki :):)
    Co do bloggera - ja już się gubię w tym co działa, a co nie... przyjmuję,że wiele rzeczy jest nadal w fazie testowej... i po prostu trzeba czekać aż uporządkują ten bałagan...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję. Myślę podobnie, że to dopracują:)))

      Usuń
  11. Izuniu zakładka jest świetna! Bardzo fajnie i pomysłowo wykorzystałaś malowanki :)). Co do bloggera i listy czytelniczej, to u mnie jest to samo :(((. Bardzo mnie to wkurza :(. Czasami mam wrażenie, że omijam posty na moich ulubionych blogach, albo z dużym opóźnieniem wyskakuje mi, że w ogóle był nowy post np. dwa dni temu opublikowany :(.
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję. Kolorowane stemple Magdy i Ewy są świetne i tak bardzo pasowały mi do wyzwania:) Dziewczyny obdarowały mnie jeszcze innymi również cudnymi. Właśnie o to mi chodzi z postami. Wcześniej to jakoś było bardziej uporządkowane. Fajniejsze.
      Buziaki

      Usuń
  12. Co za zakładka! Chyłka idealna;-D ja co prawda nie czytałam serii o Chyłce(oglądałam tylko pierwszy sezon serialu), więc zamienić kawusię na alko i byłoby git:-D Co do zmian na blogerze- daj spokój! Ja myśląłam, że po prostu nikt już do mnie nie zaglada, bo praktycznie komentarzy nie było ;-D Szkoda słów! Ostatnio "dobra zmiana" jest wszędzie i...nie jest dobra:-( Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hubciu, dziękuję. Ja właśnie skończyłam trzeci sezon z Chyłką. Czekam na czwarty. Tak, pomieszane-poplątane... wszędzie;/
      Buziole

      Usuń
  13. obie świetne! ale ta z kawą wywołała u mnie uśmiech!!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta. Babeczka z kawa jest na jednej stronie, a ta urocza "po kawie" na drugiej:)))

      Usuń
  14. Super zakładki Izuniu i jaka fajna przy nich praca zespołowa :)
    Co do bloggera to mnie denerwuje od samego początku, jest dużo rzeczy gorszych przez co wszystko trwa dłużej, ach szkoda słów. Dlatego jest mnie już mniej, a w przyszłym roku jak skończę wszystkie zabawy będzie jeszcze mniej. Bo szkoda mojego czasu na "użeranie się" z bloggerem..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam sprzeciw, nie chce mniej Lidzi, chce dużo więcej!!! Mam nadzieję, że w nowym roku Blogger będzie bez zarzutu.
      Buziaczki

      Usuń
  15. uwielbiam książki, a zakładki są dla nich niezbędne - Twoje bardzo cieszą oczy i z pewnością przyjemnie się ich używa :)
    oba projekty są cudne - obejrzałam zdjęcia ponownie i nie mogę określić, która podoba mi się bardziej; obie są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) To jedna zakładka - każda strona inna:)
      W zasadzie dwustronnych zakładek nie robię. Tu chciałam zaakcentować - przed i po kawie:)

      Usuń
    2. no tak! skupiłam się na zakładkach i niewystarczająco dokładnie przeczytałam Twój opis - przepraszam :)
      pewnie dlatego też nie mogłam zdecydować się, która jest fajniejsza - dowód na idealnie spójny projekt :)))

      Usuń
  16. Świetne zakładki :)
    Dzieki, ze napisałaś o tym spostrzeżeniu z postami, zwrócę uwagę :) Zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam książkę i niekoniecznie mi się podobała, za to zakładka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładki wyszły rewelacyjnie !!! Strasznie mi się podobają:) Świetnie oprawiłaś obrazki ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładka piękna. Ja wróciłam do blogowania prawie po roku i nie mogę się w nowym blogerze ogarnąć.

    OdpowiedzUsuń