piątek, 20 listopada 2020

Czwarta odsłona

 zabawy...

Oblicza, odbicia, odsłony sztuki.

Na początku bardzo dziękuję Wam dziewczyny
za wspaniałe tygrysy w wodzie
i ich wszystkie interpretacje.

Piękny, dziki kot ma niezwykłe oblicza w Waszych odsłonach.
Podziwiam, zachwycam się, 
czytam, w jaki sposób tygrysy powstawały...
i kręcę głową w zdumieniu, 
jak świetne znajdujecie rozwiązania.
BRAWO!

Na tygrysy można spojrzeć jeszcze raz tutaj - klik!
*
Przechodzę do następnego zadania.
W czwartym odcinku inspiruje nas to zdjęcie:


Banerek dla chętnych.


Nic nie mówię (piszę) na temat małego Bodi
i  z niecierpliwością czekam na Wasze prace.

Otwieram galerię!
Iza

GALERIA

































🧡

37 komentarzy:

  1. Potrafisz poruszyć czułe struny Izabelko:) Nie będę na razie interpretować bo temat wymaga przemyślenia ale zdjęcie jest cudne. Mam nadzieję, że sobie poradzę. Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, na Twoje prace zawsze czekam z niecierpliwością. Buziaki:)

      Usuń
    2. Moja interpretacja tutaj: https://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/2020/12/bodi-w-kokonku.html
      Uściski Izabelko:)

      Usuń
    3. Ewuś, o mało nie przegapiłam Twojego komentarza, bo nie wyświetlił mi się w komentarzach. Dobrze, że zajrzałam do Bodiego. Już lecę oglądać:)))

      Usuń
  2. Cudowne, poruszające zdjęcie, Izabelko. Ale interpretacja nie będzie łatwa.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, wiem, że dla Ciebie aż tak trudne nie będzie:) Buziaki!

      Usuń
  3. O ja Cię. Ciekawe co z tego wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja butelka pasowałaby idealnie jako interpretacja zdjęcia. Niestety już od wczoraj jest na blogu. Zrobiłam zakładkę z tygrysem, ale gdzieś się mi zapodziała i zdjęcia nie mogłam zrobić.Jak odnajdę uciekinierkę to spóźniona dołączę do wyzwania tygrysiego :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa, to czekam na zakładkę tygrysią. Może już w jakiejś książce się przyczaiła?
      Serdeczności.

      Usuń
    2. Znalazłam, zdjęcie u mnie https://ewinkawkrainiepapieru.blogspot.com/2020/11/dzisiaj-skromnie.html

      Usuń
    3. Super Ewa. Juz zaglądam:)))

      Usuń
  5. Podziwiam Waszą kreatywność Dziewczyny! Z tygrysami poradziłyście sobie na 5+!!! Aż jestem ciekawa prac z nowym tematem, na pewno będą wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe i bardzo poruszające zdjęcie wybrałaś Izuniu.
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo się spodobał maluszek w ciekawym nosidełku. Uściski Lenka.

      Usuń
  7. Słodki maluch i jak smacznie śpi :). Ciekawe zdjęcie Izuniu, bardzo ciekawe... Nie mam, póki co pomysłu, ale pomyślę. Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, będę wyglądała z niecierpliwością:)
      Buziole.

      Usuń
  8. Na pewno powstanie mnóstwo fantastycznych prac, lecę poogladac wszystkie tygrysy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tym razem już tylko będę podziwiać prace innych. Odkąd zaczęłam pracę brak mi czasu na cokolwiek pracuję od 14-tej do późnych godzin nocnych). Ogarniam jeszcze tylko do końca roku moje zabawy i te całoroczne na które się zapisałam i na tym koniec z zabawami. Z ciężkim sercem ale co zrobić, takie życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, wszystko rozumiem. Sama teraz nie znajduję czasu na ulubione dłubanki, czytanki i oglądanki. Ucieszę się, gdy zajrzysz i czasami skomentujesz. Buziaczki:)))

      Usuń
  10. Izabelko, oto moja interpretacja:
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2020/11/malenstwo-w-kokonku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Cieszę się, że takimi pracami otworzyłaś galerię❤

      Usuń
  11. https://hubka38.blogspot.com/2020/11/pierwsz-raz.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Izuniu to jeszcze ja dorzucę swojego malucha w kokonku :)
    https://wielkiemalepasje.blogspot.com/2020/12/w-kokonku.html
    I dziękuję kochana za śliczną kartkę z życzeniami - dziś dotarła! Piękna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, cieszę się i lecę do Ciebie zobaczyć...
      Ależ jestem ciekawa:)

      Usuń
  13. Niemalże rzutem na taśmę zasilam grono osób biorących udział w czwartej odsłonie:) Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Izuniu przepraszam, że tak późno
    http://zaciszelenki.blogspot.com/2020/12/bodi-w-kokonku.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, zawsze, o każdej porze przyjmuję zgłoszenia:))) Lecę do Ciebie!

      Usuń
  15. Witam. Przesyłam link do mojej pracy. Trochę spóźnionej bo się zastanawiałam długo czy pasuje.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2020/12/chopiec-w-bodi.html?m=1

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdążyłam z ostatnią rzeczą na Twoją zabawę Iuzniu, jeszcze gorąca praca :)
    http://misiowyzakatek.blogspot.com/2021/08/bodi-w-kokonku.html

    OdpowiedzUsuń